A Twitter térképen jelzi a káromkodást
A népszerű mikroblog sok mindenben segítségükre lehet, de valószínűleg kevesen gondolták volna, hogy azt is megtudhatjuk, éppen hol káromkodnak a legtöbbet. A Twitter térképen mutatja meg mindezt.
A Twitter térképen jeleníti meg a felhasználóknak, az oldal adatai alapján hol használják az emberek a „b* meg” kifejezést. Ez úgy történik, hogy ha az oldalon valaki leírja az angol „fuck” kifejezést, az a térképen is megjelenik egy animáció kíséretében.
Ha ezekre a jelzésekre kattintunk, azt is láthatjuk, milyen felhasználónévvel és pontosan mit írtak le. Ezeket a bombák egymás után robbannak fel, és szaporodnak tovább, ahogy jönnek az új „csemegék”. Ezeket FBomboknak nevezik, vagyis „fuck”bombáknak, és megtekinteni őket is ezen a címen lehet.
A mostani állás szerint az USA keleti részén és Nagy-Britanniában használják leggyakrabban a "varázsszót", de ez szinte percenként változhat, hiszen mindig az aktuális FBombok jelennek meg.
Forrás: Gizmodo.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Twitter a tőzsdén: az első napon 73%-os növekedés
- Összefog a netes kereskedelmi piac
- Bill Gates: az egészség fontosabb, mint a technológia
- Az Év Honlapja 2013 – hosszabbítás
- Telenor Felhőszolgáltatások a sikeres vállalkozásokért
- Több mint 250 millióan a LinkedInen
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Megkezdődött „Az Év Honlapja” véghajrája
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.