Marketing eszközök arzenálja
Február 27-én rendezi meg a Menedzserképző Központ „Marketingarzenál – trendek tartalomtól felületig” című konferenciáját, ahol sok érdekes, marketinggel kapcsolatos téma kerül terítékre jártas szakemberek tálalásában.
A Menedzserképző Központ „Marketingarzenál – trendek tartalomtól felületig” című konferenciáján szó lesz Facebook és AdWords hirdetésről, a responsive webdesignról, responsive tartalommarketingről, Facebook tartalommarketingről, alacsony és nagy költségvetésű integrált kampányokról, mobil megoldásokról és piackutatási adatokról.
A felszólalók közül: Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft. ■ Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft. ■ Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group ■ Radisics Milán alapító, Social Daily ■ Ferencz Enikő szenior marketing aktivációs menedzser, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ■ Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft. ■ Józsa Ferenc ügyvezető igazgató, Extreme Net Kommunikációs Ügynökség
Az esemény 2014. február 27-én (csütörtök) rendezik meg Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben.
A rendezvényről bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat. A Prim Online olvasói és meghívottjai részére 15% engedményt biztosít a Szervező, a kedvezményes regisztrációra az alábbi hivatkozáson van lehetőség: JELENTKEZÉS
Kapcsolódó cikkek
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Élőben közvetítik a Lean Startup Conference-t
- Így lesz ügyfél a hirdetésből
- Digital Hack - Trendek és tanulságok
- Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
- Üzletépítés videotechnológiával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.
Új pályázatok segítik a hazai innovációk szellemitulajdon-védelmét
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal vissza nem térítendő támogatás formájában 500 millió forint keretösszeggel hirdet felhívásokat hazai vállalkozások, kutatóhelyek, illetve magánszemélyek számára szellemi alkotásaik levédetésére, elősegítve azok hatékony hasznosulását akár a nemzetközi piacokon is.