1 milliárdot adna a YouTube a Twitchért
A Varietyhez közel álló források szerint a YouTube felvásárolná a világ vezető, játékosoknak szánt videóplatformját, a Twitchet. A videómegosztó oldal 1 milliárd dollár fizetne érte.
Állítólag nemsokára bejelenti a YouTube és a Twitch a közös üzletet, miszerint 1 milliárd dollárt fizet a Google szolgáltatása azért, hogy a Twitchet megszerezze magának. Ez a YouTube legnagyobb felvásárlása azóta, hogy 2006-ben a Google bekebelezte.
A Twitchet 2011-ben hozták létre, és az első olyan oldal volt, amely otthont adott a felhasználók által előállított videók élő folyamának. Jelenleg az egyik legnagyobb videóoldal az interneten, ahol a felhasználók élő, ingyenes videókat nézhetnek játékokról és e-sportokról. Az oldalnak 45 millió havi aktív felhasználója van, és több mint 1 millió videófeltöltője havonta. Az Xbox One és a PS4 gamerek is közzé tehetik élőben videóikat a Twitchen.
Bár a YouTube is előrukkolt már élő videóstreaming szolgáltatással, közel sem ért el olyan sikereket, mint a Twitch. A vállalat felvásárlásával azonban videómegosztó oldal jelentősen megerősíthetné online videóportfólióját.
Forrás: Techspot.com; Kép: mcvuk.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- 4K támogatást kap a YouTube
- A Google megveszi a robotgyártó Boston Dynamicset
- Már nem csak okostévéken fut a fuso Premium
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.