Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube vasárnap esti döntőjét. Magyarország első YouTube-on zajló tehetségkutatóján a tiszaújvárosi előadóra szavazott a legtöbb netező. Egy hónap alatt a Ki Mit Tube hétmilliós nézettséget hozott, az előadókra 80 ezer szavazat érkezett.
"Hihetetlen számomra, hogy ennyi embert sikerült megérinteni. Olyan mintha álmodnék, nagy bulit csapunk, de azért dolgozni is el kell menni" - mondta Mr. Klausz, aki a Sorsod Borsod slam poetry-vel jutott be a legjobb öt közé. Másodikként a Lóci játszik című produkció végzett, a harmadik az Appril Secret Section lett.
A Ki Mit Tube öthétnyi versengés után érkezett a vasárnapi fináléhoz, amelyet élőben közvetítettek a YouTube-on. A tizenöt legtöbb közönségszavazatot kapott produkcióból a zsűri választott ki ötöt, ők jutottak döntőbe, az említett három előadó mellett még TrueBadÚr és ManGoRise. A zsűriben szerepelt mások mellett Péterfy Bori, Puzsér Róbert, Fluor Tomi, Szirmai Gergely vagy Saiid (Akkezdet Phiai) is. A döntősök élő videó-beszélgetésben csatlakoztak az eseményhez.
A fináléra mindegyik versenyző új produkciót készített. A közönség szavazata döntött, a netezők a rappelő Mr. Klauszt választották, aki meggyőző fölénnyel győzött.
Első alkalommal rendeztek Magyarországon internetes közösségi médiára alapuló tehetségkutató versenyt. A jelentkezőknek egy legfeljebb ötperces videót kellett feltölteniük, amelyben maguk is szerepelnek, valamint egy bemutatkozó kisfilmet a verseny oldalára. Az augusztus 21-én indult Ki Mit Tube-ra 449 produkció nevezett, ezekre összesen 80 ezer szavazat érkezett, a netezők nagyjából 18 évnyi videót néztek meg, mintegy hétmillió megtekintést hozott a verseny.
Mr. Klausz ellátogathat a Google londoni központjában lévő YouTube Space oktatóközpontba.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét indul a Nikon Photo Contest verseny
- Európai infokommunikációs ötletverseny indult
- Dübörög a Ki Mit Tube virtuális színpada
- 5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté
- A Kaspersky Lab és a Mensa elindítja első közös megmérettetését
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Díjazták a legjobb vloggereket
- Magyar versenyző is továbbjutott az Electrolux Design Lab elődöntőjébe
- Indul a Big Blog Exchange
- Újra lehet YouTube Törökországban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.