Két kategóriában is díjazták a 89.5 Music FM-et „Az Év Honlapja” versenyén
Két kategóriában is díjazott lett a 89.5 Music FM „Az Év Honlapja” idei megmérettetésén. A több száz nevezett honlap közül a rádió weboldala hozta el a közönségdíjat, a legjobb applikációk kategóriában pedig különdíjjal jutalmazta a szakma a csatornát.
Mintegy 300 pályázó mérettette meg magát az idei, „Az Év Honlapja” versenyen, az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményén, ahol két kategóriában is díjat hozott el a 89.5 Music FM. A fiatal felnőttek közt rendkívül népszerű csatorna honlapja kapta idén a verseny közönségdíját. A „mobil marketing megoldások” kategóriában pedig a szakma különdíját hozta el a rádió applikációja, mely a zsűri szerint „tökéletes megoldása egy rádiós applikációnak”.
Kiss Anikó, a 89.5 Music FM vezérigazgatója szerint a kezdetek óta nagy hangsúlyt fektetnek az on air szolgáltatás mellett az online megjelenések fejlesztésére. Köszönet azért, hogy a törekvéseinket a közönség és a szakma is egyaránt értékeli. A www.musicfm.hu a jelen funkciókkal és designnal 2012 augusztusában, az applikáció 2013 júliusában indult.
Kapcsolódó cikkek
- A REGIO JÁTÉK webáruháza lett az év e-kereskedelmi honlapja
- Pókerező robotok az NNG versenyén
- Itt a Global Startup Battle
- NASA-látogatást nyert egy magyar informatikus hallgató
- Online filmterveket finanszíroz a Médiatanács
- Magyar lányok versenyeznek a világ vezető robotika versenyén
- Megvannak az Intel Global Challenge nyertesei
- Bárki kipróbálhatja a vaklicites eljárást
- Újra lesz Appra magyar! alkalmazásfejlesztő verseny
- Hosszabbít Az Év Honlapja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.