Mesterséges intelligencia szűri a spameket a Google-nál
Mesterséges intelligencia hálózatot telepített a Google a spamek ellen a Gmail postafiókokban.
A Google által telepített mesterséges intelligencia segít kiszűrni a nem kívánatos leveleket a Gmail postafiókunkban. A rendszer figyeli a felhasználó szokásait, és ez alapján próbálja kitalálni illetve kiszűrni, hogy milyen típusú hírlevelek vagy promóciók érdeklik az illetőt. A Gmail most még jobban kiszűri azokat a leveleket, melyek látszólag egy ismerőstől jöttek, de valójában idegentől.
A Google eközben a másik oldalnak is segít a Postmaster Tools alkalmazással. Ez olyan cégeknek segít, akik nagy mennyiségben küldenek ki leveleket. Azok a vállalatok, amelyek megfelelnek a Google által előírt elvárásoknak, információt kapnak arról, hogyan kezeli a Google a leveleiket. Például egy utazási iroda megtudhatja, hányszor kerül a repülőjegy foglalásokkal kapcsolatban küldött levele a spamek közé, és hogyan tudná ezt elkerülni.
Mindenki számára hasznos ez, hiszen a cégeknek nem kell attól rettegni, hogy a fontos információkat tartalmazó levele a kukába kerül, a felhasználóknak pedig nem kell a szemétben turkálnia ahhoz, hogy megtalálja azt, amire szüksége van.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Austinban tesztelik a Google vezető nélküli autóit
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Az élet értelmét fogalmazta meg a Google chatbotja
- Steve Wozniak: a robotok háziállatként tartanak majd minket
- Már élesben teszteli legújabb robotautóit a Google
- A Street View-val a Yosemite hegységet is megmászhatjuk
- A Google eltávolítja a bosszúpornó oldalakat a keresőből
- A Google beszállt az online oktatást megreformáló Duolingóba
- 8K videotámogatást kapott a YouTube
- Nem fognak megölni minket a robotok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.