Helpy, az online takarítás-közvetítő magyar sikerstartup lehet

forrás: Prím Online, 2015. szeptember 20. 09:22

Hazánkban nemrégen indult el a kategóriában úttörő Helpy, az online takarítás-közvetítőm, mely egyelőre a budapestiek számára elérhető. A startup Magyarország mellett Kelet-Közép-Európát is meghódítaná, hiszen regionális szinten sincs még hasonló szolgáltatás a piacon.

A felgyorsult, időhiányos, városi életmód miatt már Magyarországon, főleg Budapesten is divattá kezd válni a „bejárónő” igénybevétele, akire rábízhatjuk otthonunk rendben tartását, takarítását. Az Európai Unióban évente 5%-kal emelkedik az ilyen szolgáltatást nyújtók száma. Tőlünk nyugatra már több startup ráérzett a takarítás-közvetítésben rejlő biznisz lehetőségére. Így az USA-ban, Kanadában, az Egyesült Királyságban és Németországban már több techvállalkozás indult el ebben a szegmensben, melyek közül a legsikeresebbek – a Helpling, a Hassle vagy a Handy – a befektetők számára is vonzóak, hiszen a három cég átszámítva összesen több tízmilliárd forintnyi tőkéhez is hozzájutott már.

A takarítás-közvetítés az úgynevezett megosztás alapú gazdaság (sharing economy) elvén alapszik, amiből az utóbbi években olyan, mára már techpiaci óriások nőttek ki, mint az Über, vagy az Airbnb. A takarítási szolgáltatás, vagy „bejárónő” alkalmazása tipikusan az a terület, ami nem intézményesült, tehát teljesen informális utakon, szájról-szájra terjedő módon működik. Éppen ezért lehet létjogosultsága az online üzleti modelleknek a területen.

 

A teljesen magyar tulajdonú, Drukka startup stúdió által fejlesztett és menedzselt Helpy gyorsan, megfizethető áron tud megbízható takarítás-szolgáltatást közvetíteni a felhasználóinak. Az egyelőre budapestiek részére elérhető szolgáltatás nemrégiben indult el, de már naponta több százan keresik fel az oldalt, és napi szinten érkeznek megrendelések is. A platform segítségével egyszerűen rendelhetünk takarítást lakásunkba, a kívánt időpontban, fizetnünk pedig csak utólag kell, ha elégedettek vagyunk a szolgáltatással. Erre biztosíték a Helpy szigorú kiválasztási rendszere, melynek segítségével szűrik partnereiket. 

A Helpy külön Airbnb csomagot is kínál azoknak, akik az online platform segítségével adják bérbe lakásukat – hiszen az ő esetükben viszonylag gyakran van szükség takarításra.  

 

A startup régiós szintű terjeszkedést tervez és a későbbiekben további házi munkákra, kisebb javításokra is szeretné kiterjeszteni közvetítői szolgáltatását, illetve még ebben az évben további magyar városokban – így Debrecenben, Szegeden, Miskolcon, Pécsett és Kecskeméten is elérhetővé teszik a szolgáltatást. 

 

A platformban rejlő potenciált jelzi az is, hogy a Helpy bejutott a Central European Startup Awards verseny tízes döntőjébe. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Reprezentatív véleménykutatás készült a mobiltárca alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról

Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett: az Egyesület ezúttal a „Mobiltárca megoldások a felhasználók szemével – reprezentatív kutatás a mobiltárca (wallet) alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról és attitűdről” témában végezte el a kétfázisú felméréseit.

2024. június 2. 11:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52