A Schneider Electric első alkalommal a 25 legjobb ellátási lánc között a Gartner listáján

forrás: Prím Online, 2016. június 14. 08:29

A Schneider Electricet, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértőjét a Gartner 2016-os jelentése a 25 legjobb ellátási lánc közé sorolta. 

A neves elemzőcég múlt hónapban közzétett listája a vezető ellátási láncokat rangsorolja, és egyben kiemeli azok bevált módszereit a logisztikai és stratégiai szervezetek vezetői számára. A Schneider Electric a tavalyi 34. helyezéséről idén a 18. helyre ugrott, így fennállása óta első alkalommal került a legjobb 25 közé. 

 

 

A Gartner riportjában a kiemelkedő eredményeket elért vállalatokat két fő szempont: az üzleti teljesítmény és a szakmai elismertség alapján rangsorolta. A top 25-öt a Fortune Global 500 és a Global 2000 évente kiadott listáján szereplő szervezetek közül választották ki. A Schneider Electric korábban már az előkelő 10. helyet is betöltötte a Gartner 2015-ben kiadott Supply Chain: Europe Top 15 besorolásában.

 

„Célunk, hogy ügyfeleink a világ minden táján egyformán részesüljenek az általunk kínált, egyedi igényekre szabott ellátási lánc előnyeiből. Hisszük, hogy a Gartner besorolása megerősíti a piaci pozíciónkat, és segít minket abban, hogy kategóriavezető ellátási láncokat biztosítsunk” – mondta Annette Clayton, a Schneider Electric ellátási láncért felelős ügyvezető alelnöke. 

 

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59