Egyre többen keresik a Black Friday akciókat Magyarországon
A hatalmas kedvezményekkel kecsegtető Black Friday jelentősége a magyar online kiskereskedelemben megállás nélkül nő. A néhány éve hazánkba is begyűrűzött esemény népszerűségét jól mutatják a Google keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók.
A Google trendkutatása szerint 2015 novemberében a ’fekete péntek’ és ’black friday’ kifejezésekre több mint félmilliószor kerestek a magyarok a keresőben, ez a szám egy évvel korábban még alig haladta meg a 200.000-et.
Google Trends kutatás
Az idei szeptemberi adatok már több mint 10.000 keresést regisztráltak (ez közel 50%-kal több, mint tavaly szeptemberben), ám a java biztosan csak ezután következik majd.
Google Trends kutatás
Mint minden évben, úgy idén is november végére, a hálaadás utáni péntekre esik a Black Friday, de ez nem tántorította vissza az online kereskedőket attól, hogy már jóval korábban meghirdessék különleges ajánlataikat. Így tesz idén a tengerentúli óriás, az Amazon is, aki minden nap új akciókkal tart visszaszámlálást, az AliExpress pedig november 11-én tartja shopping ünnepét.
Itthon a Black Friday hazai gyűjtőoldalán listázva is megtalálhatjuk a résztvevő boltokat, sőt, a ShopAlike-on egy helyen böngészhetünk több webáruház akciós termékei között. Olcsó elektronikai cikkekből idén sem szűkölködünk majd, az Extreme Digital már be is jelentette idei Black Friday akcióját, ami egy héttel az eredeti dátum előtt, november 18-án várható.
Kapcsolódó cikkek
- Make Black Friday Great Again!
- Black Friday: a pénzügyi adathalászat nő az ünnepek közeledtével
- Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak
- PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
- Online okoskodó CSOK-osok változtatják meg az építőipart?!
- Évnyitó az interneten: Iskolakezdés az e-kereskedelemben
- Dübörög az online szektor
- A tanévkezdéshez kötődő vásárlási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Új lehetőségek az e-kereskedelem számára
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.