Megnyílt a Huawei Customer Service Center

forrás: Prím Online, 2017. január 20. 10:41

A Huawei megnyitotta első hazai ügyfélszolgálati központját Budapesten, ahol felhasználói számára teljes körű tájékoztatást és szerviz szolgáltatásokat kínál. 

Továbbá a Huawei Customer Service Centerben lehetőség lesz a vállalat viselhető okos eszközeinek, valamint okostelefon és táblagép kiegészítő termékeinek megvásárlására. Ezzel saját irodával is bővült a Huawei szerviz szolgáltatása, amely már minden 30 ezer fő feletti településen elérhető – országszerte 117 postahivatalban adhatók le javításra a Huawei és Honor mobilkészülékek.

 

A Huawei ügyfélszolgálati központja Budapest belvárosában, a József körúton (cím: 1085 Budapest VIII, József Krt. 17) nyitja meg ajtaját a nagyközönség számára ünnepélyes keretek között is. A felhasználóknak itt a Huawei lehetőséget kínál szerviz szolgáltatások igénybe vételére, kérdéseikkel fordulhatnak az ügyfélszolgálat munkatársaihoz, illetve a Huawei viselhető okoseszközeit, a Talkband készülékeket és Huawei Watch okosórát is vásárolhatnak. A központban emellett kiegészítők – töltők, fóliák, tokok, külső akkumulátorok, bluetooth hangfalak és egyéb eszközök vásárlására is lehetőség lesz. 

 

„A tavalyi év a dinamikus növekedés és a sikerek éve volt a Huawei számára Magyarországon, most pedig megnyitottuk első ügyfélszolgálati irodánkat az országban, ami jelentős mérföldkő számunkra. A célunk, hogy mindenkinek elérhetővé tegyük ezeket a szerviz szolgáltatásokat, ezáltal egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük felhasználóink életét” - mondta el Stepan Endys, a Huawei fogyasztói üzletágának szerviz menedzsere.

 

Emellett a tavalyi évben újabb 67 postahely kapcsolódott be a Huawei szervizhálózatába, így már országszerte 117 postahivatalban adhatók le javításra a Huawei és Honor mobilkészülékek. A hálózat bővítésével minden 30 ezer fő feletti településen elérhetővé vált a Huawei Komfort Szerviz szolgáltatása, amelynek lényege, hogy az ügyfeleknek nem kell személyesen befáradniuk a szervizbe, ha a készülékeiket szeretnék megjavíttatni. A javítandó eszközt egyszerűen és biztonságosan – a helyszínen elérhető kettős védőcsomagolásba helyezve – leadhatják azokon a postahelyeken, ahol Huawei átvevőpont működik. A szervizbe adott készülékeket a javítást követően – akár 5 munkanapon belül – az előzetesen megadott címre házhoz szállítják, vagy átvehetők az országszerte üzemelő 65 postai csomagautomatánál. A garanciális javítások esetében mind a készülékek feladása, mind a javítást követő házhozszállítás ingyenes. Az eszközök szállítását a posta és a Huawei szerződött szervizpartnere végzi. 

 

A postai átvevőpontokon augusztus óta közel ezer készüléket adtak le, a visszajelzések alapján a Huawei ügyfelei elégedettek a szolgáltatással, és kifejezetten kényelmesnek találják, hogy a szervizelés érdekében csak egyszer kell befáradniuk a postára.  Az átvevőpontok mostani jelentős bővítése mellett a Huawei a következő hónapokban további kényelmi megoldásokkal fejleszti tovább Komfort Szerviz szolgáltatását.

 

A legközelebbi Huawei átvevőpontokkal rendelkező postahivatalok listája elérhető a szerviz.huawei.hu weboldalon, illetve a HiCare alkalmazásban, valamint a 0680HUAWEI –es telefonszámon.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59