Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon
Stadionban sátrazott, és túl van első lakáskoncertjén a Pepsi kalandora, Saiid. Az Akkezdetphiai zenekar alapítója már hat napja úton van a cardiffi UEFA Champions League döntő helyszínére: a nem mindennapi utazást maguk a rajongók irányíthatják a Pepsi Facebook oldalán keresztül.
„Sokan kérdezik tőlem, de <<félreérthető>> kérést nem kaptam, de ebben a kalandban tényleg minden a rajongókon múlik. Én pedig szeretem a kihívásokat, és izgatottan várom, mit hoznak a következő napok” – mondja Süveg Márk, alias Saiid az utazós-focis reality első napjairól.
„A Pepsi-kampány épp a múlt héten indult. Egy olyan különleges, 21 napos, interaktív Facebook realitybe hívtuk meg a Facebook oldalunk követőit, amelynek végállomása a szezon nagy focis eseménye, az UEFA Champions League cardiffi döntője” – ismertette a kampányt Buzder Nikoletta, a PepsiCo Hungary marketing igazgatója.
Most először maguk a játékban résztvevők alakíthatják az eseményeket, és kísérhetik el Európán átívelő útjára a kampány főhősét, Saiidot. A háromhetes túra során Saiid folyamatos választási helyzetekbe kerül, amelyek kimeneteléről online dönthetnek a Pepsi-rajongók a reakciójelek segítségével. A szavazók döntése alapján folytatja tovább útját Saiid, egészen Cardiffig.
„Minden nap este 8 órakkor élőben jelentkezik be Saiid a Facebookon, ahol elmeséli, milyen kalandokat élt át aznap, illetve ismerteti a döntési szituációt és a lehetséges 3 alternatívát, amik közül a szavazók választhatnak majd. A választási opciók közzétételét követően, a következő napon este 18 óráig dönthetnek a játékosok arról, merre induljon tovább Saiid” – tette hozzá Buzder Nikoletta.
A Pepsi-kalandor a kelet-magyarországi Ibrányból, a walesi döntőtől az egyik legmesszebb eső településről indult, majd a nyírcsászári megye hármas meccsen megszerezte élete első igazi focis élményét. Az út során hősünk a debreceni Loki-stadiont is meglátogatta, sőt, az éjszakát a pályán töltötte a kezdőkör közepén egy sátorban.
A játékosok döntése alapján Saiid megtartotta élete első lakáskoncertjét is Eger legügyesebb dekázóinak. A koncert másnapján pedig Egri Viktorral beszélgetett a sportkommentátori szakmáról és a futball szépségeiről. A vidéki kalandokat csütörtökön egy budapesti koncert követte, amelybe a Pepsi rajongók a Facebookon is belehallgattak.
„Bár még csak az utazás elején vagyok túl, a foci máris belopta magát a szívembe. Átragadt rám a rajongók őszinte lelkesedése, amikor egy egész településsel együtt drukkolhattam a falu hőseinek. Nagy benyomást tett rám a debreceni stadion atmoszférája is” – vallotta be Saiid.
A rapper napi élő bejelentkezéseit eddig összesen több mint 190 ezer érdeklődő követte a Facebookon. A frontember az interaktív online valóságshow során beutazza Magyarországot és Európát, ahol hús-vér sportolók és drukkerek segítségével, kultikus helyek érintésével merül el a futball és a szurkolás világában. A kihívást a Pepsi hivatalos Facebook oldalán lehet követni, a történet alakulásáról pedig ugyanitt, az este 8 órai bejelentkezések után szavazhatnak a rajongók.
Kapcsolódó cikkek
- Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak
- Az új Elgato Stream Deck Magyarországon is elérhető
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
- Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
- Szabadulószoba-világbajnokok lettek szomszédaink
- Izgalmas bejelentések a Game Developers Conference-en
- A Samsung Smart TV-in érhető el először a Facebook videoalkalmazása
- Itthon is elérhető már a HyperX Alloy FPS gamer billentyűzet
- Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy a magyar cégek lemaradása a kisgyermekes anyák foglalkoztatásában
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint az országban körülbelül 300 ezer főnyi potenciális munkaerő áll rendelkezésre, bár ez a szám régiónként változó. A jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelt szükség van a kisgyermeket nevelő anyák munkaerőpiaci reintegrálásának fokozott támogatására.
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.