A Kärcher a DXC felhő szolgáltatásával váltott valós idejű, intelligens IT-környezetre
A dél-német székhelyű Kärcher a tisztítási technológiában elért világpiaci vezető szerepén túl úttörőnek mutatkozik a valós idejű adatelemzésben is. A Kärcher, a DXC Technology-val karöltve alakította át adatközpontjának SAP rendszerét, amely a felhőtechnológiának köszönhetően a jövőben nagy mennyiségű adattömegeket, üzleti mérőszámokat és piaci adatokat tud összehasonlítani.
A Kärcher, így valós időben sokkal magasabb szintű üzleti elemzésekre lesz képes. Mindezt a DXC Technology segítségével alakították ki úgy, hogy a meglévő adatállományt SAP HANA (High-Performance Analytic Appliance) környezetbe migrálták át.
“A jövő-orientált elemzések egyre nagyobb szerephez jutnak az üzleti életben, különösen a mi területünkön. A korábbi informatikai platformunk képes volt a historikus adatok kiértékelésére. A jövőben viszont valós idejű elemzésekre is képesek leszünk. Jelenleg több mint 2 ezer felhasználó, 67 országban használja a r vendszerünket – növekvő számban.” -mondta Prof. Dr. Matthias Mehrtens, a Kärcher informatikai rendszereiért felelős alelnöke.
A Kärcher teljes SAP infrastruktúráját a DXC felhő alapú megoldásával üzemelteti egy németországi adatfeldolgozó központból. „Mindössze 3 hónap alatt sikerült az SAP üzleti adattárház rendszereket – a Kärcher teljes tudásállományát – SAP HANA alapokra migrálni.” – mondta Jürgen Stauber, a DXC Németország ügyvezető igazgatója.
A projekt első lépése a meglévő SAP platform frissítése volt, ezt követően a csapat előkészítette a rendszert az SAP HANA-ra. Az implementációs fázisban a rendszer aktiválásával a hatékonyabb szegmentáció által csökkent a fő memória adatmennyisége.
„Úgy érezzük, hogy az új rendszerrel és a DXC-vel a legjobb kezekben vagyunk - biztonsági, üzemeltetési és fejlesztési szempontból is” – mondta a Kärcher alelnöke.
“Az SAP HANA alapokon működő adattárak révén a Kärcher mára képessé vált a vásárlói attitűdök mélyebb megértésére és elemzésére. Minél több ügyféloldali adatot dolgozunk fel, annál célzottabban lehet a piaci igényekhez igazítani a termékeket és szolgáltatásokat.” – nyilatkozta az együttműködésről Jürgen Stauber, a DXC Németország igazgatója.
A Kärcher szándéka az SAP HANA kapacitások jövőbeli bővítésével a gyors in-memory technológiában rejlő lehetőségek kiaknázása, hiszen a vállalat szerint a historikus adatok elemzése már korántsem elég, mostantól a valós idejű elemzések készítésével törekszenek minél előre mutatóbb támogatást nyújtani ügyfeleiknek.
Kapcsolódó cikkek
- A KÜRT kompetencia központja segít kijutni a GDPR útvesztőjéből
- Mindent fel a felhőbe, már a kicsiknek is
- Chatbotom van, és nem félek használni!
- A Fujitsu immár ötödik éve az élen a Gartner szerint
- Új korszak jön az állami tulajdonú vállalatoknál
- Péterfalvi: jövőre mindenki tervezzen nagyobb informatikai költést
- Elindulhat a jövő gyárának megvalósítása
- Dell EMC World 2017: Főszerepben a digitális transzformáció
- Ne féljünk a GDPR-tól!
- Ha a tár a csillagos ég: 5 tanács a szoftvervezérelt tárolás bevezetéséhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.