Aznapi kiszállítással segíti a karácsonyi vásárlókat az eMAG
Elindult az utolsó roham a karácsonyi ajándékokért. A bevásárlóközpontokban hatalmas a tömeg, a webáruházak pedig megnövekedett forgalomról számolnak be. A Similarweb elmúlt hat hónapos látogatói statisztikái alapján az eMAG számít az elsőszámú hazai webáruháznak több látogatással, mint a céget követő két versenytárs adatai összesítve.
Az eMAG az idei szezonra bevezette az aznapi kiszállítást, melynek keretében azok a vásárlók, akik valamelyik munkanapon legkésőbb délig leadják a rendelésüket, bizonyos termékcsoportok esetében még aznap délután hozzájuthatnak a kiszemelt termékekhez.
A hatalmas érdeklődést jól mutatja, hogy az eMAG ügyfélszolgálatára napi szinten 6-7000 megkeresés fut be, e-mailen pedig 1500-2000 levél érkezik. A vállalat a tavalyi évhez képest százötven százalékos ügyfélszolgálati létszámmal igyekszik tartani a lépést a fogyasztókkal, akik többsége a garancialevelet, vagy a számlát keresi a csomagban. Az eMAG indulása óta ezeket elektronikusan bocsátja rendelkezésre, így az ügyfélszolgálati vezetők azt kérik, ilyen esetben a vevők a felhasználói fiókjukból töltsék le a szükséges iratokat, azokat ne a csomagban keressék.
Míg november végén a top 10 keresőszóban a játékok, a LEGO, a laptop, a kávéfőző és a porszívó foglalták el az első helyeket, mostanra az okosóra és a tablet leszorította a takarítóeszközt és a kávéfőzőt. A leggyakoribb keresőszavak tízes listájába a legújabb adatok alapján felkerült a műfenyő és a társasjáték is, ez jelzi a karácsony közeledtét.
Az eladási toplista csúcsán az Alcatel Pixi 4 okostelefon és a Mappy Toys fejlesztő játékai, illetve az Oral-B gyerekeknek szánt elektromos fogkeféi szerepelnek, de általánosságban elmondható, hogy a folyamatosan népszerű pelenkacsomagok mellett a kozmetikai termékek is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az eMAG-on decemberben. A vásárlók előszeretettel vásárolnak kiterjesztett garanciát a megrendelt termékek mellé, fej-fej mellett halad az 1, illetve a 2 éves garanciabővítés.
Még mindig nem késő beszerezni az utolsó karácsonyi ajándékokat, erről az eMAG aznapi szállítási szolgáltatása, illetve a tavalyi négyről ötre bővített logisztikai partnerszáma is gondoskodik. Az idén karácsony előtt még 23-án, szombaton is zajlik majd a kiszállítás, így a vállalat mindent megtesz, hogy a legkésőbb vásárlók is bepakolhassák a fa alá meglepetéseiket.
Ha valamilyen okból az ajándék mégsem válna be, az eMAG egyszerű és díjmentes 30 napos visszaküldési szolgáltatásával van lehetőség a korrigálásra. Fontos azonban odafigyelni arra, hogy ez kizárólag az eMAG által forgalmazott termékekre vonatkozik, a Marketplace partnerek által értékesített termékek esetében a törvény által előírt elállási joggal élhetnek a vásárlók.
Kapcsolódó cikkek
- A vártnál is nagyobb sikert aratott az eMAG adománygyűjtő kampánya
- eMAG Black Friday 2017: növekvő mobilvásárlás
- Rekordszámú érdeklődés az eMAG Black Friday akciói iránt az első két órájában
- Közel 50.000 forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
- Black Friday: 2017-ben már ötödször Magyarországon
- Vigyázz a fekete péntekkel!
- Az eMAG bejelentette a Black Friday TOP 15 termékét
- 25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők az idei fekete péntekre
- Mit tegyünk, ha időben szeretnénk megkapni az online rendelt karácsonyi ajándékot?
- Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.