A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
Új kommunikációs csatornán lép kapcsolatba a Holland Királyi Légitársaság utasaival: a „The Journey” elnevezésű, angol nyelvű podcastban utasok osztják meg legkülönlegesebb élményeiket a nagyközönséggel.
A KLM az első légitársaság, amely podcaston keresztül mutatja be az utazás páratlan varázsát. Minden epizód egy másik élményről szól majd, így a hallgatók a világ minden tájáról megtudhatnak érdekességeket, legyen szó a havas Alaszkáról, vagy Újdelhi forgalmas utcáiról.
„A podcast egy egyedi megközelítéssel egészíti ki meglévő kommunikációs csatornáinkat. A podcast remek medium a légitársaság számára, hiszen a hallgatókat akár 30-40 percre is le tudja kötni.” – nyilatkozta Natasha van Roode, a KLM marketing kommunikációs vezetője.
A podcast ingyen hallgatható a podcast.klm.com oldalon, ahol háttérinformációk is találhatóak a különböző epizódokról, valamint itt oszthatják meg az utasok saját történetüket, hiszen a légitársaság folyamatosan keresi a különleges utazási élményeket. Mi több, a „The Journey” olyan népszerű podcast platformokon is elérhető, mint az Apple Podcast, a Spotify vagy a Google Play. A KLM utasai pedig a fedélzeti szórakoztatórendszerben is megtalálják a hanganyagokat a hosszú távú járatokon.
Kapcsolódó cikkek
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- A KLM hangvezérlésű szolgáltatással segít becsomagolni az utazásra
- A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A repülőjegy messengeren érkezik
- Apple Watch-ra fejlesztett alkalmazást a KLM
- A gondolatainkban olvas a KLM új applikációja
- A KLM új mobilos játékot dobott piacra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.