Szuperlassított videótartalmak a BuzzFeed és a The Dodo oldalakon
A Samsung Electronics, a BuzzFeed és a The Dodo új együttműködésének köszönhetően a hétköznapi pillantok is felejthetetlenné válnak a Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékek Super Slow-mo kamerája által.
Mostantól a BuzzFeed, a világ vezető technológiai fejlesztéseket alkalmazó médiavállalata, amely a platformokon átívelő híreivel és szórakoztató csatornáival világszerte emberek millióit éri el, valamint a The Dodo, az állatszeretők elsőszámú* digitális médiafelülete, a legkedveltebb facebookos tartalomgyártó** mostantól vicces, szórakoztató és nagy érdeklődésre számot tartó szuperlassított videókat osztanak meg az olyan közösségi oldalakon, mint az Instagram, a Twitter és a Facebook.
A #withGalaxy és #SuperSloMo hashtegekkel ellátott videók megmutatják a felhasználóknak, hogy a Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékekkel mennyire könnyen készíthetők el és oszthatók meg a lenyűgöző szuperlassított tartalmak. Az együttműködés eredményeként a BuzzFeed és a The Dodo jelentős követőtábora a következő két hónapban 30 darab olyan különleges tartalommal találkozhat majd, amelyeket egyszerűen muszáj látni. Az aktuális trendeknek megfelelően, Galaxy S9 és S9+ készülékkel rögzített slow-mo posztok a mindennapi élet érdekes jeleneteit ragadják meg és játsszák újra, a meggyőző rövid tartalmaktól kezdve egészen a szórakoztató how-to videókig. A BuzzFeed bemutatja és megosztható, felejthetetlen pillanatokká varázsolja az olyan, egészen hétköznapi momentumokat, mint egy különleges mosoly, egy egyedi nevetés vagy éppen egy nem mindennapi grimasz. A The Dodo pedig a saját, autentikus stílusában posztol vicces, videókat és történeteket a Galaxy S9 és S9+ készülékekkel, főszerepben az állatokkal.
„A BuzzFeed és a The Dodo oldalakkal való együttműködésünk illeszkedik az elképzelésünkhöz, és nagyszerű módja annak, hogy bemutassuk, miként tudják a felhasználóink a hétköznapi pillanatokat felejthetetlenné tenni a Galaxy S9 és S9+ Super Slow-mo kamerájával – mondta Younghee Lee, a Samsung Electronics marketingigazgatója és ügyvezető alelnöke. Egy élmény megörökítése egyetlen pillanat alatt még sosem volt ennyire egyszerű. – Célunk, hogy az együttműködésünkkel arra inspiráljuk a felhasználóinkat, hogy még kreatívabb Super Slow-mo tartalmakat készítsenek.”
A Samsung Galaxy S9 és S9+ Super Slow-mo kamerája másodpercenként 960 képkockát rögzít, és egy teljesen új módot kínál arra, hogy újraéljük és megosszuk hétköznapjaink meghatározó pillanatait. Az automatikus mozgásérzékeléssel a felhasználók egyszerűen beállíthatják a felvételt és elindíthatják a lejátszást. Emellett háttérzenét is választhatnak a videóhoz 35 különböző előretelepített opció közül, vagy akár a kedvenc dalukat a saját lejátszási listájukból, mielőtt a három izgalmas stílus – a végtelenített videó, a fordított, illetve bumeráng mód - egyikében megosztják a végeredményt.
„A BuzzFeed számára kiemelten fontos a világszínvonalú tartalomgyártás, amelyet rugalmasan, akár útközben is végezhetnek a tartalmak megálmodói – mondta el Ze Frank, a BuzzFeed vezető kutatója és fejlesztője. – A Galaxy S9 és S9+ telefonokkal olyan funkciókat tudunk használni videóink készítése során, mint a Slow-mo, így megmutathatjuk olvasóinknak, hogy többé nincsen szükségük méregdrága felszerelésekre vagy szoftverekre, hogy kiváló minőségben örökítsék meg a legjobb pillanatokat.”
„Követőtáborunkat az az egyedi, érzelmeken alapuló történetmesélés kovácsolja össze, melynek középpontjában mindig az állatok és az ő inspiráló mindennapjaik állnak – mondta el Izzie Lerer, a The Dodo alapítója és kreatív igazgatója. – Izgatottan várjuk, hogy a Samsunggal való együttműködés során a szuperlassított felvételekkel egy teljesen új módon mutassuk meg az állatok különböző arcait, szokásait.”
______________
* Az elsőszámú állatokkal foglalkozó digitális márka (Forrás: Tubular, 2018. február)
** A legkedveltebb Facebook-oldal és tartalomgyártó (Forrás: CrowdTangle, 2018. április)
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködik a Samsung Electronics és a Disney
- Együttműködik a Samsung Electronics és a Szépművészeti Múzeum
- Észak-Magyarországon terjeszkedik a Samsung
- Március 16-án érkezik a Samsung Galaxy S9 és S9+
- Megérkeztek a Samsung 2018-as otthoni szórakoztató elektronikai termékei
- Glass Curve Elite kijelzővédő a Samsung új okostelefonjaihoz
- A Samsung okostelefonjai az önkifejezés új dimenzióját hozzák el
- Huawei és Samsung okostelefonok a Telenor ajánlatában
- Dupla kamerás megoldás középkategóriás telefonokba
- Hatékony tárhely megoldás a Samsungtól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.