Új vezető az Accenture szlovák és magyar irodáinak élén

forrás: Prím Online, 2018. május 7. 15:11

Az Accenture május 1-től Tomas Voleket nevezte ki a szlovák és a magyar irodák ügyvezető igazgatójának, akinek legfontosabb feladata a cég üzleti tevékenységének és működésének irányítása lesz, különös tekintettel az innováció és a digitális átalakulás révén elérhető további növekedésére. Tomas Volek az április végén leköszönt Peter Skodny helyét tölti be.

Kinezvezése után Tomas Volek (49) regionálisan tovább vezeti majd az 1 500 főt foglalkoztató Accenture Advanced Technology Centereket Szlovákiában, Magyarországon és Romániában, amelyek világszerte technológiai szolgáltatásokat és digitális képességeket biztosítanak ügyfeleik számára.

 

A szakember 1995-ben csatlakozott az Accenture csapatához, előtte SAP szakértőként dolgozott és vett részt több nagy rendszerintegrációs projektben Kelet- és Nyugat-Európában, Oroszországban, Törökországban és Indiában. 2003-ban irányításával megalakult a pozsonyi Delivery Center for Technology központ, amelynek vezetését 2012-ben vette át.

 

„Tomas Volek szaktudása, tapasztalata és támogató hozzáállása alapján  megfelelő vezetője lesz a szlovák és a magyar irodáinknak” – mondta Roberto Libonati, az Accenture regionális vezetője. „A közép-európai üzleti tevékenységek során szerzett széleskörű tapasztalata révén rendkívüli sikereket ért el az ügyfelekkel való együttműködésben és a régióban zajló folyamataink bővítésében, amelyek eredményeit a szlovák és a magyar iroda élén is jól kamatoztathatja majd.”

 

„Ugyanakkor szeretnénk köszönetet mondani Peter Skodnynak a vezetői munkájáért, és a több mint 26 éves elkötelezettségéért az Accenture felé.”

 

Tomas Volek a Hull Egyetemen szerzett mesterfokozatot elektronikából, a prágai műszaki egyetemen pedig mérnöki diplomát.

Kulcsszavak: +céginfo Accenture

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05