Elektronikus útdíj: folytatódik a Waberer’s és az i-Cell szakmai együttműködése
Stratégiai megállapodást kötött a flottakövetési és útdíjfizetési megoldásokat nyújtó i-Cell Kft. és a Waberer’s, így a korábbi, az útdíjfizetést érintő együttműködés megerősítése mellett három i-Cell arculatú Waberer’s kamion közlekedik majd Magyarország és Európa útjain.
A két vállalat szakmai együttműködése évtizedes múltra tekint vissza, hiszen az i-Cell és a Waberer’s már a 2013-ban bevezetett kilométerarányos, Hu-Go útdíjfizetési rendszer indulása előtt is stratégiai partnerek voltak, ekkor az i-Cell járműkövetési szolgáltatásokat nyújtott Európa egyik legnagyobb saját kamionflottája számára. A most kötött megállapodás értelmében az i-Cell Kft. színeivel ellátott három Waberer’s kamion indult útnak augusztustól.
„Az i-Cell arculattal ellátott kamionok a két cég közötti kölcsönös, évtizedes bizalmat, egymás szakmai elismerését, egyben a folyamatos együttgondolkodást jelzik. Nagy öröm számunkra, hogy immár megerősített stratégiai partnerség keretében folytathatjuk a közös munkát” – mondta Farkas Károly, az i-Cell Kft. operatív igazgatója.
„A Waberer’s-nél fontosnak tartjuk, hogy olyan vállalkozásokkal dolgozzunk együtt, akik hozzánk hasonlóan igyekeznek aktív szerepet vállalni a közlekedéstechnológiai fejlesztések terén. Partnereinkkel folyamatosan keressük a szinergiákat, erre kiváló példa az augusztusban induló i-Cellel kötött együttműködés is” – tette hozzá Lajkó Ferenc, a Waberer’s International vezérigazgatója.
Az innováció mindkét cég életében kiemelt szerepet tölt be, hiszen az idén 20 éves i-Cell Kft. nem csak járműkövetési és útdíjfizetési szolgáltatóként, de különböző egyedi fejlesztések megvalósításában is élen jár, a Waberer’s pedig folyamatosan részt vállal partnerei innovációs, kutatás-fejlesztési megoldásaiban.
Kapcsolódó cikkek
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Sikeres a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
- Úthasználati jogosultságok értékesítésének szüneteltetése
- Bevallási közreműködő: együtt kell fejlődnünk a közúti áruszállítási ágazattal
- Új funkciók bevezetése, rendszerfejlesztési leállás
- Vasárnap karbantartás miatt üzemszünet
- Évről évre emelkedik a mobilfizetési tranzakciók száma
- Sikeresen zárult az útdíj-visszajelző készülék új funkciójának tesztelése
- Úthasználati jogosultságok értékesítésének szüneteltetése
- Hároméves a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.