Kelet-európai partnert választott a Facebook
A Magyarországon is egyre jelentősebb piaci szereplővé váló online kereskedő és marketing cég, a Retargeting.biz lett a Facebook egyik első hivatalos marketing partnere a kelet-európai régióban. Ezzel a vállalat azon ötven európai cég közé tartozik, amelyek egyszerre birtokolják a Facebook Marketing Partner és Google Premier Partner címeket.
A romániai alapítású Retargeting.biz, amely az elmúlt három hónapban a saját alkalmazásának (Programmatic Ads) útnak indításával jelentős sikereket ért el a kelet-európai, köztük a magyar e-kereskedelmi piacon is, a közelmúltban elnyerte a két hirdető óriás, a Facebook és a Google partneri minősítését. Ennek azért van jelentősége, mert így a vállalat közvetlenül a Facebook szakértőivel dolgozhat együtt, illetve a Facebook olyan új funkcióihoz és szolgáltatásaihoz is hozzáférhet, amelyek még nem elérhetőek a régió nagyközönsége számára.
„A Retargeting.biz a Facebook dedikált ügyfélkapcsolati szakemberével dolgozik együtt, aki gondoskodik arról, hogy minden, a hirdetési kampányok teljesítményét befolyásoló probléma rövid idő alatt ki legyen javítva. Továbbá ügyféloldalon számos haszonnal jár a Retargeting.biz által biztosított, automatikusan létrehozott, programozott, célzott és hatékony hirdetéseken alapuló kampánykezelése.” – hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz alapító vezérigazgatója.
A Retargeting.biz megoldásaival lehetővé teszi az online áruházak látogatóinak megcélzását (Visitor Remarketing), de ugyanúgy elérést biztosít azon érdeklődők felé, akik nem fejezték be a vásárlást (Abandoned Cart Remarketing) vagy akik feliratkoztak a hírlevélre (Email Customer Engagement), továbbá minden olyan felhasználó felé, aki interakciót folytatott egy online áruház Facebook oldalán (Page Engagement). Mindezek mellett a cég segít az új ügyfelek felkutatásában is, a demográfiai és érdeklődési adatok alapján célzott közönség (Custom Audience) és a meglévő ügyfelekhez hasonló jellemzőkkel és érdeklődési körrel rendelkező emberek (Lookalike Audience) megszólításával.
Kapcsolódó cikkek
- Online térképen láthatóak a tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
- Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
- Nyilvánosságra hozza moderálási irányelveit a Facebook
- Újabb változás a Facebook felhasználók hírfolyamában
- Közérthetőbb használati szabályzatot vezet be a Facebook
- Változnak az adatkezelési beállítások a Facebookon
- A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes
- A Facebook legújabb internettechnológiáját teszteli a Magyar Telekom
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.