Kimaxolták a kínai webshopok kedvezményeit a magyar vásárlók
Kínai csúcsmobil, robotporszívó, soundbar és fülhallgató – ezek az idei karácsony slágertermékei a kínai webshopokból vásárló magyarok körében. A RendeljKínait.hu adatai szerint a kínai webshopokból rendelő magyarok többsége nem hagyta az utolsó pillanatra a vásárlást és még időben megrendelte a karácsonyi ajándékokat. A statisztika szerint a vásárlók a különböző kedvezményeket biztosító napokon voltak a legaktívabbak – a forgalom nagy részét a Szinglik Napján, valamint a Black Friday és a Cyber Monday közötti időszakban bonyolították le.
Magyarország vezető távol-keleti termékeket bemutató, tesztelő és értékesítő online platformcsaládja, a RendeljKínait.hu értékesítési adatai szerint idén is az okoskütyük és a robotporszívók a legnépszerűbb termékek a kínai webáruházakból vásárló magyarok körében a karácsonyt megelőző időszakban. A legkeresettebb márkák között magasan vezet a Xiaomi és a BlitzWolf, de az Alfawise termékeit is nagy számban rendelték a magyarok.
Az adatok szerint idén a karácsonyt megelőző időszakban átlagosan közel 40.000 Ft-ért vásároltak kínai webshopokból a magyarok, de volt olyan kiugró összegű rendelés is, ami megközelítette a 300.000 Ft-os értékhatárt. A platformcsalád év eleji felmérése szerint a kínai webshopok egyre népszerűbbek a magyar vásárlók körében, akik elsősorban minőségi termékeket keresnek, és a jó ár-érték arány, valamint a különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket.
Az értékesítési adatokból jól látszik továbbá, hogy a vásárlók tudatosan, még időben megrendelték a karácsonyi ajándékokat és a különböző kedvezményeket biztosító napokra időzítették a vásárlást. A legnagyobb forgalmat a Szinglik Napján, valamint a Black Friday és a Cyber Monday közötti időszakban bonyolították le a vásárlók. Ez a vásárlási attitűd egybecseng a tavaszi felmérés eredményeivel, miszerint a legtöbben általában nem hirtelen felindulásból választanak kínai terméket – az akkori válaszadók fele szükséglet alapján, alapos utánajárást követően rendel csak online.
A karácsonyt megelőző időszakban nem csak a rendelésszámot illetően figyelhető meg ugrásszerű növekedés, de számottevően nő a RendeljKínait.hu-n található terméktesztek olvasottsága is ebben az időszakban. Ennek oka, hogy a legtöbb vásárló rendelés előtt keres valamilyen tesztet az adott termékről, amely segítheti a vásárlói döntésben.
Kapcsolódó cikkek
- Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál
- A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás
- Stresszmentes karácsony? Igen!
- Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban
- Magyarok újítanák meg az online vásárlást
- Ilyen volt az idei eMAG Black Friday
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Az internetezők idén átlagosan 41 ezer forintot szánnak a karácsonyi ajándékokra
- Új Black Friday csalási módszerek
- Euronics-GKI Digital: elhúzódik az idei Black Friday
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.