A UPC-nél itt a Spíler 2 TV, és hamarosan érkezik a Moziverzum és a Jocky TV is
Megszületett a megállapodás a Liberty Global csoporthoz tartozó UPC DTH S.à r.l. és a TV2 Csoport között, mely szerint a UPC Direct csatornakínálatában február 1-jétől megtalálható lesz a Spíler2 TV sportcsatorna, február folyamán pedig a szolgáltató bevezeti a Jocky TV és a Moziverzum csatornákat is.
A TV2 Csoporttal történt megállapodás értelmében a UPC Direct bevezeti csatornakínálatába a Spíler2 TV, a Jocky TV és a Moziverzum csatornákat, emellett pedig változatlanul biztosítja előfizetői számára a többi TV2 Csoport által nyújtott csatornát is, így a TV2 teljes portfóliója elérhetővé válik a szolgáltatónál.
A UPC Direct Plus HD TV csomag előfizetői számára automatikusan kibővül a programpaletta a Spíler2 TV csatornával, így a spanyol futball rajongói hamarosan bekapcsolódhatnak a La Liga és a Premier League mérkőzéseibe, emellett a február 12-től kezdődő UEFA Bajnokok Ligája nyolcaddöntőit is nyomon követhetik a nézők, ha a 83-as programhelyre kapcsolnak.
A UPC Direct február folyamán felveszi csatornakínálatába a Jocky TV-t, amelyen klasszikus sorozatokat követhetnek a Medium TV és annál magasabb csomagok előfizetői. Emellett a Moziverzum filmcsatorna is elérhetővé válik majd a Plus HD TV előfizetőinek.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Négy sorozat premierévadjaival indítja az új évet az RTL Spike
- Új epizódokkal érkezik az Oak Island átka, a HISTORY kincskereső
- Két miniszterrel is tárgyalt Nick Read, a Vodafone Csoport vezérigazgatója
- Új csatornának örülhetnek a UPC TV Prémium csomagjának előfizetői
- Még van idő jelentkezni a UPC programozóversenyére
- 2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál
- Youtuber, egyetemi docens és gimnazista a Future Makers programozóverseny zsűrijében
- Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport
- Gyorsabb és erősebb internet a UPC-től
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.