Profi kommunikációs kampánnyal a továbbtanulásért

forrás: Prím Online, 2019. március 18. 16:43

A budapesti Lumiere Filmiskola professzionális marketing-kommunikációs kampánnyal hívja fel a figyelmet képzéseire. Az alapítók a filmes szakmában hiánypótló oktatásra vállalkoztak az iskola indulásakor. Céljuk, hogy olyan minőségi szakmai tudást adjanak a fiatalok kezébe, amivel valóban el is lehet helyezkedni a filmiparban. A tavaszi kurzusokra most összehangolt kommunikációs kampánnyal hívják fel a továbbtanulni vágyók figyelmét. 

Megérkeztél a filmiparba! Ezzel a szlogennel hívják fel a figyelmet képzéseikre az iskola vezetői. A 2017-ben alakult Lumiere Filmiskola nem kevesebbet ígér, mint azt, hogy olyan szakmát ad a fiatalok kezébe, aminek helye, kereslete van a filmiparban.

 

– Természetesen nem ígérünk lehetetlent, hiszen nem lenne reális, ha azt mondanánk, hogy minden diákunk el fog tudni helyezkedni a szakmában. De azt igenis kijelenthetjük, hogy olyan filmes hiányszakmákra képezzük ki a hallgatóinkat, amikre nagy-nagy szükség van. – mondta el Salamon András DLA, Balázs Béla-díjas filmrendező, forgatókönyvíró, az iskola egyik alapítója. 

 

A Lumiere többek között olyan szakokat indít a márciusban kezdődő szemeszter során, mint drón operatőr, scripter, vágóasszisztens, vagy akár a rendezőasszisztens, segédoperatőr, amelyekre nagy igény van a filmgyártásban. Magyarországon a kedvező körülmények, mint például az adóvisszatérítés, a képzett munkaerő és a világszínvonalon működő filmipari műhelyek óriási vonzerőt jelentenek a nemzetközi producereknek. Budapest az amerikai filmstúdiók kedvenc forgatási helyszínévé vált, lekörözve ezzel több európai nagyvárost. A hazai filmipar számára mégis komoly nehézséget jelent a súlyos szakemberhiány. Ezt a problémát felismerve alapította Salamon András két társával a Lumiere-t. Az iskolaalapító három filmes szakember: Incze Ágnes, Balázs Béla-díjas filmrendező, vágó, egyetemi oktató és producer, az Európai Filmakadémia tagja, Jávor Tamás, USA-ban élő, magyar származású fotográfus, producer és Salamon András DLA, Balázs Béla-díjas filmrendező, forgatókönyvíró, egyetemi oktató, az ELTE, az SZFE tanára. 

 

A Lumiere-t annak a nyilvánvaló ellentmondásnak a kezelésére hozták létre, hogy – noha Budapesten forgatják, már Európához viszonyítva is, a legtöbb amerikai filmet – a filmszakmához elengedhetetlen területeken, mint pl. vágóasszisztens, produkciós asszisztens, scripter, segédoperatőr, mégis súlyos szakember hiány van. Ezen területek betöltésére egyre nagyobb szükség van, viszont képzésük a Lumiere Filmiskola megjelenéséig nem volt igazán megoldott. Vagyis az iskola egyszerre jelent képzést és szerencsés esetben elhelyezkedési lehetőséget is a fiatalok számára. 

 

Ezt hivatott kommunikálni a Lumiere kampánya, amely nem a rózsaszínben ábrázolt hollywood-i álomvilágot jeleníti meg, hanem kőkemény, de annál izgalmasabb munkaként mutatja be a filmkészítést. A kreatív elemeken az egyes szakokra hívják fel a figyelmet, a social media felületeken látható kisfilmekben pedig az iskola diákjainak személyes beszámolóit láthatjuk arról, hogy mennyire hasznos volt számukra a képzés, egyrészt tanulási, másrészt elhelyezkedési szempontból. 

 

A Lumiere Filmiskola áprilisig futó kampányának célja, hogy erősítse a Lumiere brandjét, szélesítse annak ismertségét és tovább növelje szakmai presztízsét. Az iskola, az indulása óta eltelt rövid idő alatt képes volt bizalmat építeni mind a szakmában, mind a továbbtanulók körében, ami bizonyítja a létjogosultságát. A 2019-es tavaszi kampány tovább szeretné erősíteni a már kialakult pozitív képet, illetve növelni szeretné a hallgatói létszámot. A kampány 2019. január és április között szólítja meg elsősorban online felületeken azokat a fiatalokat, akik érdeklődnek a filmipar iránt, és a szakmához kapcsolódóan szeretnének továbbtanulni, nem utolsósorban pedig elhelyezkedni a filmiparban. 

 

Kampányelemek:

  • Image film 
  • Plakátok
  • a Lumiere social média felületei (Facebook, Instagram)
  • Lumiere weboldala
  • Google display, Google search 
  • PR kommunikáció (kulturális, és marketing szakmai oldalak felé)
  • Események
  • Lumiere Filmiskola nyílt nap (március 21.)
  • early bird akció (10 % kedvezmény március 21-ig)
  • diákok által készített, hajléktalanokról szóló közös dokumentumfilm vetítése
  • image film forgatásról készült werkfilm promotálása

 

Az alkotók listája:

Megbízó: Lumiere Filmiskola

Kampány menedzser: Incze Ágnes

Művészeti vezető: Salamon András 

Kreatív supervisor: Tóth Andrea, Gál László

Art director: Virág Zoltán Ales

Online média szakértő: Virág Levente

Image film szereplők: Sárközi Zsófia, Kerekes Vica, Gyabronka József

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál

A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.

2024. május 14. 20:58

Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban

Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.

2024. május 14. 19:26

NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre

A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.

2024. május 14. 17:55

Megjelent a NEXT 3D konferencia programja

Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.

2024. május 14. 16:29

Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén

Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.

2024. május 14. 14:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36