Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
A Magyar Vöröskereszt a Telenor széleskörű lakossági elérését hívja segítségül a koronavírussal kapcsolatos alapvető óvintézkedések, tények és tévhitek megismertetése céljából. A mobilszolgáltató nagy elérésű weboldalán tette közzé a Magyar Vöröskereszt által nyújtott legfontosabb információkat, amit a Telenor szakemberei az otthoni munkavégzésre, a „home office” kialakítására vonatkozó tanácsokkal egészítettek ki.
A Magyar Vöröskereszt az ország legnagyobb humanitárius szervezeteként kiemelt szerepet vállal a COVID-19, azaz az új koronavírus elleni küzdelemben. Amellett, hogy csatlakozott a Nemzetközi Vöröskereszt (IFRC) globális járványellenes tevékenységeihez, jelenleg a megelőzést segítő lakossági tájékoztatásra fekteti a legnagyobb hangsúlyt. A humanitárius szervezet munkatársai a vírus kezdeti felbukkanása óta folyamatosan követik az eseményeket, és terjesztik az Egészségügyi Világszervezet (WHO) valamint a Nemzetközi Vöröskereszt (IFRC) információs anyagait. Ebben nyújt segítséget a mobilszolgáltató: a közhasznú információcsomagot bárki számára hozzáférhetővé teszi nagy elérésű weboldalán és okostelefon alkalmazásán keresztül. A http://telenor.hu/egyutt-a-koronavirus-ellen oldalra a telenor.hu főoldalán kihelyezett bannerrel és a MyTelenor alkalmazásban megjelenő értesítéssel hívja fel a látogatók figyelmét a hasznos információcsomagra.
Szerepet kap a távoli munka és a home office
A Telenornál számos munkakörben kivitelezhető a távoli munkavégzés, a home office, amelyet a vállalat jelen helyzetben fokozottan támogat, és erre bíztatja azokat a cégeket is, akiknél ez technikailag kivitelezhető. A most közzétett információs csomagban a home office rendszerének kialakításához szükséges legfontosabb tudnivalók is összegzésre kerültek.
A Magyar Vöröskereszt és a Telenor közösen összeállított tájékoztató anyaga a http://telenor.hu/egyutt-a-koronavirus-ellen címen érhető el.
A koronavírussal kapcsolatos legfrissebb információkról, a vírus terjedéséről és hazai vonatkozásairól a www.voroskereszt.hu központi weboldalának folyamatosan frissülő felületein lehet tájékozódni. Itt elérhetőek az olyan speciális területeket érintő változásokkal kapcsolatos információk, mint a véradás vagy az elsősegélynyújtás, továbbá az alapvető óvintézkedések, melyek bárki számára letölthetők és tovább oszthatók.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Szakértői beszélgetés a szülő-gyerek-mobil kapcsolatról
- Koronavírus – az e-aláírás is segítheti a vállalatokat a felkészülésben
- Veszélybe kerülhetnek személyes adataink a koronavírus miatt?
- A hazai vállalatok működését is fenyegeti a koronavírus
- Ajándék Hipernet a szökőnapra
- Spíler Extra országos lefedettséggel a Telenortól
- Növénynevelés mobilalkalmazással
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.