Ingyenes interaktív hangoskönyvek felolvasással a BOOKR Kids és a Samsung együttműködésében
A Samsung és az interaktív hangoskönyvekkel foglalkozó BOOKR Kids együttműködésének köszönhetően március 20-tól egy hónapon keresztül több mint 400 mese válik letölthetővé a koronavírus miatt otthon lévő családok számára tanuláshoz és szórakozáshoz, Android és iOS készülékekre egyaránt.
Az iskolák távoktatásra való átállásával a magyar családoknak kihívást jelent, hogy a gyerekek a megváltozott körülmények ellenére is folytatni tudják a tanulást. A Samsung ezért fogott össze az oktatási szakemberek által is elismert BOOKR Kids programmal, és tették ingyenesen elérhetővé a BOOKR Kids Mesetár több mint 400 interaktív hangoskönyvét egy hónapra.
A Mesetárban olyan klasszikus és modern interaktív történetek találhatók, amelyek különleges keverékei az animált digitális könyveknek és képességfejlesztő játékoknak. A történeteket ismert színészek keltik életre, többek között Molnár Piroska, Szacsvay László és Gálvölgyi János, így azok hangoskönyvként is élvezhetőek. A „Mesék tanuláshoz” polc kifejezetten az alsó és felső tagozatos gyermekek anyanyelvi nevelését segíti, míg az „Angol nyelven” szekcióban nyelvtanulást támogató könyvek jelennek meg, anyanyelvi színészek tolmácsolásában.
„A jelenlegi helyzetben, amikor a kapcsolattartás legbiztonságosabb módját a digitális megoldások nyújtják, kiemelten fontos, hogy hatékonyan tudjunk élni a technológiában rejlő lehetőségekkel – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke. – Nagyon örülünk, hogy a Samsung segítségével ilyen kiváló és immáron széles körben elérhető, otthoni tanulást segítő programmal tudjuk segíteni a magyar családokat.”
„Egyetemi kutatások bizonyítják, hogy a könyveinkkel olvasók átlagosan 15-20 százalékkal eredményesebben teljesítenek az olvasás és szövegértés különböző részterületein. Óriási öröm számunkra, hogy ebben a kényszerhelyzetben a könyvtárunkat most az egész ország elött megnyithatjuk, és megoldást nyújthatunk a családoknak az otthontanulás nehézségeire” – mondta el Horváth Dorka és Karányi Dani a BOOKR Kids alapítói.
A Mesetárban március 25-től egy különleges mesével is találkozhatnak az olvasók, amely igyekszik a gyermekek számára is érthető módon segíteni a kialakult járványhelyzet kezelését. A kézmosás fontosságáról Dr. Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Alapítvány vezetője írt mesét, amelyet Czuder Tamás illusztrált. A mese egy hónapon túl is ingyenesen elérhető marad a Mesetár polcain, a további tartalmak pedig az ingyenes hónap után egy-, három-, és hat hónapos előfizetéssel érhetők el.
Az együttműködés részleteiről és a Mesetár elérhetőségéről további információ a https://www.samsung.com/hu/samsung-bookr-mesetar/ oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalkozásokat segítő kedvezmények a Vodafone-tól
- Postára csak akkor menjünk, ha muszáj
- Kényszerből sietünk a digitális jövőbe
- Az SAP megnyitja és ingyenessé teszi egyes alkalmazásait a járvány elleni küzdelem jegyében
- Átalakította és ingyenessé tette nyelvtanuló szoftverét az iTOLC
- Így teljesít a tantermen kívüli oktatás
- A Da Vinci TV is segíti a tanulást az országos iskolabezárás alatt
- Közös európai nyilatkozat a megnövekedett hírközlési hálózati igények teljesítéséről
- Már a világhálón is ott a koronavírus
- Milyen intézkedések szükségesek a hatékony otthoni munkavégzéshez?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.