Elindult az Ötpróbával otthon kampány
Rajtolt az Ötpróba programsorozatot koordináló cég, a Nagy Sportágválasztó, BBU Nonprofit Kft. kampánya, melyet #ötpróbávalotthon címmel indítottak el.
Bár az Ötpróba naptárában szereplő szabadidősport rendezvények jelenleg szünetelnek, maga az Ötpróba nem állt meg. Most sajnos nincs lehetőség arra, hogy a szabadban, a közösségben sportoljunk, de szeretnék az országot mozgásban tartani. Éppen ezért elindították a #ötpróbávalotthon elnevezésű kampányukat, melynek segítségével Ötpróbázóiknak és minden sportolni vágyónak tippeket adnak arra, hogyan tartsa magát fitten, edzésben otthoni körülmények között játékos módon. Természetesen kiállnak a #maradjotthon kampány mellett, fontosnak tartják, hogy a veszélyhelyzet ideje alatt a szabályokat betartsuk, legyünk fegyelmezettek, gyakran mossunk kezet, mindezekkel lassítva a vírus terjedését, csökkentve a fertőzés kockázatát.
A #ötpróbávalotthon kampányban természetesen irodájukk dolgozói is részt vesznek, minden nap egy-egy otthoni edzéslehetőségre hívják fel a figyelmet, ezzel motiválva, ösztönözve azokat az embereket, akik nem szeretnének sport nélkül maradni ebben a veszélyhelyzetben.
Kapcsolódó cikkek
- Kriptopénz jár az otthon maradásért
- Iskoláknak kínál ingyenes segítséget a távoktatáshoz egy szerver hoszting cég
- UNICEF útmutató gyerekeknek és szülőknek
- Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!
- Kedvezményeket és egyéb intézkedéseket vezetnek be a BIX-ben
- A Huawei fertőtleníti a javított készülékeket
- Lassítottak a toborzásban, de optimisták a magyar cégek
- Vodafone: technológiánkkal továbbra is Magyarország szolgálatában
- Koronavírus járvánnyal kapcsolatos intézkedések az online értékesítésben
- Foglalásos rendszerre váltott a Budai Szabadtéri Színház
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.