Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében
Történetének legjobb negyedévi üzemi eredményéről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG Electronics Inc. (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2020 január-márciusi időszakában 14,73 ezer milliárd won (12,45 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, míg az első negyedévi üzemi eredmény 1,09 milliárd wont (921,47 millió dollár) tett ki.
Bár az árbevétel mérsékelten csökkent 2019 azonos időszakához képest, az üzemi eredmény 21,1 százalékkal nőtt. Ez a vállalat történetében a második alkalom, hogy a negyedéves üzemi eredmény meghaladja az egymilliárd wonos értéket. A 7,4 százalékos üzemieredmény-hányad az LG történetének legmagasabb első negyedévi értéke.
A kedvező eredményhez hozzájárult a prémium háztartási készülékek, az LG gőztechnológiáját alkalmazó mosógépek, szárítógépek, mosogatógépek és ruhaápoló készülékek, valamint a légkondicionálók iránti megnövekedett dél-koreai kereslet éppúgy, mint a felső kategóriás OLED és NanoCell tévék térnyerése, vagy az üzleti megoldások üzletág által gyártott és forgalmazott IT termékek forgalmának bővülése.
Kapcsolódó cikkek
- 20 éves az LG Electronics magyar leányvállalata
- Új vezetőkkel indul az újév az LG-nél
- Rekordbevétel az LG-nél
- Rekordbevétel az LG-nél
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Közzétette első negyedéves eredménybeszámolóját az LG
- Új stratégiát hirdetett az LG szórakoztató elektronikai üzletága
- Növelte első negyedéves eredményét az LG Electronics
- Az LG 20 százalékkal kívánja növelni mobiltelefon eladásait
- Rekordnyereséget produkált az LG
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.