Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon
A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvétkor jóval megnőtt a forgalom a tavalyihoz képest, Magyarország egyik legnagyobb gyermekjáték webáruháza, a JátékNet.hu hasonló rohamra számít a gyereknap előtt is. A szabadtéri játékok iránt mutatkozik a legnagyobb igény, és már megérkeztek a nyár várható slágertermékei is. Ahhoz, hogy ne maradjunk le a kedvencekről, érdemes időben elkezdeni a vásárlást. Szakértők felhívják a figyelmet arra is, hogy a mostani helyzetben még fontosabb a körültekintés: minden esetben győződjünk meg arról, hogy megbízható felületről vásárolunk-e.
„Büszkén mondhatom, hogy termékpalettánkkal jól tudjuk követni a megváltozott igényeket. Felkészültünk a gyermeknapi újabb rohamra is, már a „polcainkon” vannak a legújabb közkedvelt nyári játékok, de izgalmas, szórakoztató újdonságokkal is gazdagítottuk kínálatunkat” – mondta Őri Gergely, a JátékNet.hu webáruház vezetője.
A JátékNet.hu összeállította a TOP 3-as trendi játéklistáját, úgy vélik, hogy ezek lesznek a következő hónapok slágerei:
1. Mindenki emlékszik gyerekkorunk ugráló gumiszalagjára, ami most modern köntösbe bújtatva világszerte hódít a fiatalok között. A Skippy Dance hipp-hopp gumiszalag használatának kezdő lépéseit a Skippy Dance Akadémia weboldalán lévő videók segítségével könnyen meg lehet tanulni, illetve a mai zenékre szabott koreográfiákkal, táncmozdulatokkal is meg lehet ismerkedni. A Skippy Dance-szel sokat tehetünk gyermekünk egészségéért is.
2. A lányok és a fiúk elmaradhatatlan nyári kedvence a vízipisztoly. A wazzoka vízipisztoly különlegesége a tetszés szerinti tartályméret, amire a felcsavarható PET palackok szolgálnak. Így mindenkinek akkora a muníciója, amekkorát szeretne, ráadásul mielőtt a palackokat a szelektív gyűjtőbe dobnánk, mi magunk is újrahasznosíthatjuk azokat.
3. A Phlat Ball, az újgenerációs frizbi: frizbi és labda is egyben. Összenyomva frizbiként dobhatjuk el, ám repülés közben átalakul labdává. A nagyszerű szabadidős játék kicsiket és nagyobbakat, illetve a felnőtteket egyaránt megmozgatja, többféle méretben választható, frizbiként egy hátizsákban is könnyen elfér.
A JátékNet.hu webáruház magyar tulajdonú, 2005-ben családi vállalkozásként indult, mára Magyarország egyik legnagyobb gyermekjáték webáruháza. Közel tízezer féle játékot tartanak állandó készleten. Számos szakmai elismeréssel rendelkeznek: kétszer elnyerték az Év Internetes Kereskedője Díjat, háromszor az Árukereső.hu Ország Boltja fődíját, amit egyedüliként egymást követő két évben is kiérdemeltek.
Kapcsolódó cikkek
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
- Trendjelentés a világ legnagyobb játékmustrájáról
- Online játékvásárlási Black Friday rekordok, érdekes trendek
- A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
- Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
- Több millió termék egyetlen webáruházban
- Idén ünnepli 25. évfordulóját az e-kereskedelem
- Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte
- Egyre trendibb Kínából rendelni a magyarok szerint
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.