Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
Az online-ról idén hibrid üzleti modellre váltó eMAG szigorúan évi egy alkalommal tart Black Friday-t, hogy valóban ütős akciókat tudjon kínálni. Idén november 20-án tartja a fekete pénteket a cég: ahogy azt a vásárlók az előző hat évben megszokhatták, jelentős árengedmények és meghökkentő akciós termékek várhatók a kínálatban.
Tavaly mintegy hetvenezren vásároltak az eMAG Black Friday-én, és a vállalat hasonlóan kiemelkedő fekete pénteki forgalmat vár 2020. november 20-án. Régiónkban az eMAG Black Friday akciói kiemelkedően népszerűek, ami nem csoda: a vállalat sosem csábul el, minden évben csak egyszer tart fekete pénteket, azon viszont kiemelkedő, meghökkentő akciókkal szolgál - tavaly például ketten autót vásároltak jócskán leértékelt áron.
Ahogy korábban, az elérhető akciós termékek köre a november 20-i kezdés előtt idén is titkos. Azoknak az érdeklődőknek, akik némi előnyre szeretnének szert tenni a legjobb vásárt nyújtó Black Friday-es akciók terén, az eMAG.hu mobil applikációját érdemes letölteniük iOS-re vagy Androidra, az appon keresztül hamarabb lehet majd megkezdeni a vásárlást.
A lehető leggyorsabb vásárláshoz a fekete pénteki kezdés előtt érdemes regisztrálni az appban, megadni a szállítási címet, hogy ezek bepötyögésével “élesben” ne kelljen majd küszködni. Ha valaki kifejezetten egy bizonyos termékre vadászik leértékelt áron, érdemes azt még a Black Friday indulása előtt a kosárba helyezni az appban. Ha ugyanis a termék valóban akciós, a fekete pénteki árával fog megjelenni a kezdés után a kosárban, így azonnal le lehet csapni rá, percekig tartó keresgélés nélkül feladható a rendelés.
Idén először az eMAG Black Friday-án megrendelt termékeket személyesen is át lehet venni a vállalat két budapesti, illetve pécsi üzletében, amelyekben a járványhelyzet miatt fokozott biztonsági intézkedésekkel óvják mind a vásárlók, mind a személyzet egészségét. A normál méretű (44,5 x 47 x 39 cm-es, legfeljebb 20 kilogramm tömegű) termékek érintésmentes átvétele lehetséges továbbá Easybox csomagautomatákban is, melyből jelenleg 41 működik Budapesten, az év végére számuk 100-ra bővül.
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
- Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
- Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.