Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség

forrás: Prím Online, 2021. január 26. 19:33

A 30 éves Magyar Marketing Szövetség hosszú idő óta elkötelezett a marketing értékteremtő képességének hirdetése mellett. Nemrég mutatták be a Marketing Indikátor című hiánypótló ágazati tanulmányukat, amellyel megmutatták, hogy mi a szerepe a marketingnek a gazdaság motorizálásában. Most pedig „A Marketing Evangélistái” kezdeményezésük keretében ismert és elismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez és, hogy ők, személy szerint miért hisznek a marketing erejében.

“Én hiszek a marketing erejében, higgy benne Te is!” - erre biztat mindenkit számos marketing és kommunikációs szakember a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által indított kampány keretében. A marketing evangélistái kezdeményezés célja, hogy megmutassák, milyen jelentős mértékben járul hozzá a hazai marketing szektor a nemzetgazdaság növekedéséhez, illetve milyen értékteremtő szereppel bír, és hogyan segíthet különösen most, a járványügyi helyzet hatásainak tompításában és az újraindításban a marketing.

 

A kampányban többek között olyan szakemberek szólalnak meg, mint Balogh Barbara, a Heineken Hungária marketing és trade marketing igazgatója, Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója, Szilva Mónika, a Nestlé Hungária Food Business Executive Officere, illetve Consumer Marketing, Media, Digital and E-Business vezetője, valamint Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company CEE business unit connection és media managere.

 

 

A kezdeményezés keretében szeretnék megmutatni, hogy a marketing mindenkié. Erről beszél a kampány népszerűsítésére készült videóban az egyik legfiatalabb marketing evangélista, z-generációs speaker és szerző, a 17 éves Trunk Tamás is. „Eljött az idő, hogy a marketingre jól gondoljunk és az eredeti jelentése mellett a fenntartható növekedés szimbóluma is legyen. A marketing életünk megkerülhetetlen része, amely értékteremtő módon járul hozzá mindennapjainkhoz, lehetővé teszi az üzleti növekedést, támogatja az innovációt, motorizálja a gazdaságot” – véli Tamás, aki a kampányvideóban arról is beszél, hogy az ő generációjának mit is jelent a marketing. „A generációnknak inspirátorokra van szüksége, olyan újítókra, akikre mi is felnézhetünk, és akikké mi is válhatunk, a marketing tehát felelősség is.  Segít abban, hogy ötleteink és mi magunk is „jó márkákká” váljunk” – teszi hozzá Trunk Tamás.

 

“Még ma is gyakran szembesülünk azzal, hogy a marketinget a reklámmal azonosítják, holott ennél sokkal többet jelent. A marketing értékteremtő szerepe leginkább éppen abban ölt testet, hogy teljes életszakaszán végigkíséri a terméket vagy szolgáltatást – annak fejlesztésétől, a stratégia kialakításán és az arculattervezésen, valamint implementálásán át egészen az eladás ösztönzéséig, illetve az azt követően nyújtott szolgáltatásokig. Ugyanakkor a marketing ilyen széles körű értelmezése nem eléggé elterjedt sem a gazdaságpolitikában, sem az üzleti döntéshozók körében. A marketing evangélistái kampányunk ezen szeretne változtatni” - mondta el Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, illetve a Positive Adamsky reklámügynökség CEO-ja.

 

És, hogy milyen gondolatokat fogalmaznak meg a marketing evangélistái? Balogh Barbara (Heineken) szerint „a marketing hozzáadott értéket teremt és utat nyit a fenntartható növekedés felé”. Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) azt vallja, hogy „a marketing felhajtóerő lehet ezekben az időkben és segíthet abban, hogy a kínálat és kereslet újra egymásra találjon”. Mérő Ádám (The Coca-Cola Company) úgy véli, hogy „a marketing a termékek és a szolgáltatások ablaka a világra”, Szilva Mónika (Nestlé) pedig úgy látja, hogy „a marketing szerepe a fogyasztói igényekre rezonáló portfolió kialakítása olyan minőségi paraméterek mentén, mely jobbá teszi a fogyasztó életét”. Hinora Ferenc (MMSZ) szerint „a marketing ugyanakkor nem más, mint az üzleti növekedést szolgáló szemlélet és gondolkodásmód, amely a vállalati kultúra megkerülhetetlen része”.

 

A kampány, amelyet az MMSZ Facebook oldalán, Linkedin profilján és a kezdeményezés weboldalán is nyomon lehet követni, egészen március végéig mutatja be a marketing evangélistáinak gondolatait. Hisszük, hogy nem vagyunk egyedül azzal a nézetünkkel, amely szerint a marketing szerepe az, hogy motorizálja a gazdaságot. Ha Te is hiszel a marketing erejében, csatlakozz közösségükhöz!

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar innováció: Közel száz tűzvédelmi szakembert képeztek ki az új módszerrel

Sikeres a tűzvédelmi szakemberek képzése, akik már egy új iparági sztenderd alapján sajátítják el a papírmentes tűzvédelmet. Az innovatív magyar megoldás e-naplós rendszere átláthatóbb és könnyebb hozzáférést biztosít a tűzvédelmi eszközökhöz és az ellenőrzéshez. A papírmentes rendszer egyre szélesebb körben terjed itthon és már akkreditált képzések is elérhetőek a témában.

2024. május 13. 19:08

A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen

Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el. 

2024. május 13. 17:40

A Thermaltake bemutatja a The Tower 300 mikro toronyházat

A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert. Most egy új mikro-ATX házzal egészült ki – a The Tower 300-zal – egészült ki a sorozat, jellegzetes nyolcszögletű megjelenéssel, és lehetővé téve a hagyományos függőleges és az egyedi vízszintes elhelyezést.

2024. május 13. 16:04

K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon

A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re. 

2024. május 13. 14:31

Kreditbeszámítással érkezhetnek az Audi Hungaria Iskolaközpont tanulói a Széchenyi-egyetemre

Együttműködési megállapodást kötött a győri Széchenyi István Egyetem az Audi Hungaria Iskolaközponttal május 8-án. Ennek értelmében az iskola duális szakképzésének tanulói az egyetem gazdálkodás és menedzsment, valamint kereskedelem és marketing alapszakán élhetnek a kreditbeszámítás lehetőségével, ami a tanulmányi idő jelentős lerövidülését is jelentheti.

2024. május 13. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36