A Fujitsu "Az év ServiceNow szolgáltatója"

forrás: Prím Online, 2021. március 12. 11:00

Az ügyfeleknek erősen komplex, dinamikus környezetekben nyújtott kiváló ServiceNow-képességei elismeréseként a Fujitsu lett „Az év ServiceNow szolgáltatója” az EMEA-régióban. A díj odaítélésében fontos szempont volt a Fujitsu által a közös ügyfeleknek nyújtott kimagasló ügyfélélmény. 

A kis hatékonyságú folyamatok és a duplikált feladatvégzés visszafogja a produktivitást. Ezért a szolgáltatásmenedzsment észszerűsítése kiemelt szempont a Fujitsu minden digitális átalakulási projektjében. A Fujitsu segít ügyfeleinek kiaknázni a ServiceNow lehetőségeit a vállalati környezet komplex üzleti folyamatainak és adatainak összekapcsolása terén. Az így létrejövő, ellenálló rendszereknél csökkennek az informatikai ráfordítások, megalapozottabb a döntéshozatal, és mind a munkavállalóknak, mind pedig az ügyfeleknek jobb használati élményben van részük.

 

„Az év szolgáltatója az EMEA-régióban” díj kihirdetésére március 9-én, a ServiceNow EMEA Partner Awards eseményen került sor, amelyen a ServiceNow legjobb partnerei 2020-ban nyújtott teljesítményükért részesültek elismerésben. A ServiceNow többek között árbevételük, bővülő termékkínálatuk, készségfejlesztés iránti elkötelezettségük és transzformációs képességeik alapján értékeli partnereit. A Fujitsu kiválasztásában fontos szerepet játszott, hogy a vállalat a világjárvány idején is képes volt változatlanul kimagasló ügyfélélményt és támogatást nyújtani ügyfeleinek. 

 

 

Tim White, a Fujitsu vállalati vezérigazgatója, alelnöke és globális szolgáltatási vezetője így nyilatkozott: „A ServiceNow képezi a Fujitsu ügyfeleinél végrehajtott átalakítási projektek gerincét. Az agilitás és a gyakorlatias felismerések kulcsszerepet játszottak abban, hogy a vállalatoknak sikerült alkalmazkodniuk a kihívásokhoz. Ügyfeleink sikere iránti folyamatos elkötelezettségünket mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy tavaly is kiváló eredményekhez tudtuk juttatni őket. A ServiceNow-val és ügyfeleinkkel együttműködve hangsúlyosan törekszünk arra, hogy az innovációra épülő bizalom segítségével fenntarthatóbb hellyé tegyük a világot.” 

 

A Fujitsu a teljes ServiceNow ügyfélutat támogatja

ServiceNow Elite partnerként a Fujitsu a teljes ServiceNow ügyfélutat támogatja – a tanácsadástól a megvalósításon és az oktatáson keresztül a 7x24 órás támogatásig. A Fujitsu ServiceNow praxisának   sikerében központi szerepet játszik az ügyfélközpontúság. „Co-creation” szemlélete jegyében a Fujitsu lehetővé teszi, hogy maga az ügyfél határozza meg és valósítsa meg az üzleti sikerhez szükséges célokat és növelje értéküket az érintettek számára. Rendszerintegrátorként szerzett több mint 20 éves tapasztalatait hasznosítva a Fujitsu minden ügyfélnek segíteni tud a maximumot kihozni ServiceNow-beruházásaiból. A vállalat globális szolgáltatóközpontjain keresztül biztosítja az ügyfelek támogatását a világ minden részén. 

 

Az elmúlt év sikeres projektjei közé tartozott a portugáliai Banco CTT projektje, ahol a Fujitsu a működési hatékonyságot és a banki ügyfeleknek nyújtott szolgáltatást emelte magasabb szintre a ServiceNow segítségével.

 

A Fujitsu saját ServiceNow-bevezetése során szerzett mélyreható tapasztalatai is elősegítik, hogy az ügyfelek elismerjék a Fujitsu hozzáértését, és kiépüljön bennük az átalakuláshoz szükséges bizalom. A Fujitsu a továbbiakban is komoly összegeket és energiát fordít globális ServiceNow üzletága fejlesztésére.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14