Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés
Az Oracle bejelentette az Oracle Support Rewards programot, amelynek keretében az Oracle felhős infrastruktúra szolgáltatását – Oracle Cloud Infrastructure (OCI) – választó ügyfelek jelentősen mérsékelhetik vagy akár nullára csökkenthetik helyben használt Oracle technológiai licenceik support költségét.
Ezzel a programmal minden Oracle technológiai licenc-támogatási ügyfél legalább 25 cent értékű jutalmat kap minden egyes dollárnyi megvásárolt és felhasznált felhőkredit után (OCI Universal Credits). A korlátlan Oracle licencszerződéssel (ULA) rendelkező ügyfelek még többet takaríthatnak meg - 33 százalékos jutalomban részesülnek felhős költéseik után.
"Az OCI az Oracle leggyorsabban növekvő üzletága, mert olyan egyedülálló, második generációs felhőinfrastruktúra-platformot építettünk, amely képes a legbonyolultabb, kritikus fontosságú munkaterhelések gyorsabb, megbízhatóbb és biztonságosabb futtatására, mint a helyben telepített rendszereink" - mondta Larry Ellison, az Oracle igazgatótanácsának elnöke és technológiai igazgatója. "Szeretnénk lehetővé tenni, hogy minél több ügyfelünk kihasználhassa a második generációs felhőinfrastruktúra előnyeit. Az Oracle Support Rewards egyszerű módot kínál az ügyfeleknek arra, hogy csökkentsék a szoftvertámogatási kiadásaikat, miközben felgyorsítják a felhő bevezetését."
Az informatikai vezetőktől és IT részlegektől folyamatos innovációt várnak el a szervezetek, gyakran új költségvetés nélkül. Az Oracle Support Rewards program nagyobb értéket teremt az Oracle meglévő technológiai ügyfelei számára, így az Oracle Cloud Infrastructure bevezetése még költséghatékonyabbá válik. A törzsutasprogramok mérföldjeihez hasonlóan a terméktámogatásra fordítható kedvezmények minden hónapban automatikusan jóváíródnak az OCI kezelőfelületén és bármikor felhasználhatók.
Az Oracle Support Rewards egy új eleme azoknak az Oracle programoknak amelyek az ügyfelek digitális átalakulásának felgyorsítását célozzák, úm.: Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud és a nemrégiben indított Oracle Cloud Lift. Az Oracle Cloud Lift az Oracle Support Rewards programmal és az OCI amúgy is versenyképes árazásával párosulva egyszerűvé és költséghatékonnyá teszi az ügyfelek számára, hogy több munkaterhelést migráljanak a felhőbe.
Oracle Cloud infrastruktúra
Az Oracle felhőalapú számítástechnika megközelítése azon az elképzelésen alapul, hogy a felhőt úgy kell kialakítani, hogy az minden alkalmazást támogasson, ahelyett, hogy az alkalmazásokat úgy alakítanák át, hogy azok működjenek a felhőben. Az Oracle felhőinfrastruktúrája megkönnyíti a kritikus vállalati alkalmazások OCI-ra való áttelepítését és a telepített licenceknél jobb futtatását, és számos szolgáltatást kínál a fejlesztőknek felhő-natív alkalmazások létrehozásához és futtatásához. Az OCI autonóm szolgáltatásokkal egyszerűsíti az adatok menedzsmentjét és a biztonságot, mint például az egyedülálló Oracle autonóm adatbázis beépített biztonsági funkciókkal. Az OCI kínálja a legteljesebb támogatást a hibrid felhőstratégiákhoz, beleértve a VMware-környezeteket, és akár a felhőnek az ügyfelek saját adatközpontjába vagy a peremre történő áthelyezését is. Az ügyfelek az Oracle nyilvános felhőben, saját adatközpontjukban vagy a kettő között bárhol használhatják az OCI-szolgáltatásokat, így még több vállalat számára nyílnak meg a felhő előnyei. Emellett olyan technológiákat is kínál, amelyek egyszerűsítik az integrációt és az adatmozgatást a több felhőben működő szervezetek között. Emellett az OCI a legjobb teljesítményt kínálja jelentősen alacsonyabb költségek mellett.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell Technologies fejlesztése a hálózatok modernizálásáért
- Jól teljesített az Oracle
- A biztonság legyen egyszerű, intelligens és mindenhol elérhető
- „Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában kapott díjat a Fujitsu
- Új, szolgáltatásként igénybe vehető portfólió a Delltől
- Az Oracle ARM processzor alapú felhőszolgáltatást kínál nagyon kedvező áron
- Új együttműködéssel gyorsítják a COVID-19 variánsainak azonosítási folyamatát
- A Premier League az Oracle felhőinfrastruktúráját választotta
- A BME Oracle felhőszolgáltatásokkal gyorsítja fel kutatásait
- Új korszak előtt a bankszektor: eljött a felhő alapú platformok ideje
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.