A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
Bár még nincs vége az évnek, az biztos, hogy 2021 tele volt kihívásokkal minden e-kereskedelmi szereplő számára, beleértve a webáruházakat is. A járványhelyzet alapjaiban változtatta meg az emberek vásárlási szokásait, a gyors reagálás pedig kulcsfontosságú szerepet töltött be az elmúlt hónapokban.
Idén a Black Friday hivatalos napja 2021. november 26-án péntekre esik, de ahogy már az elmúlt években láthattuk, a legtöbb webáruház akár egész novemberben akciókat hirdet a vásárlók számára. Nem csak a készleteket kell időben feltölteni, hanem a weboldal optimalizálás szempontjából is nagyon fontos felkészülten nekivágni a meredek árzuhanásoknak, ahol 30-50%, de néhol akár 80%-kal is olcsóbban kínálják a termékeket.
A Yuspify legújabb felmérésében most szeretne a webshopokhoz szólni, hogy az eredmények alapján egy minél pontosabb képet adhasson a webáruházak fejlettségének jelenlegi helyzetéről.
A cég éves kutatásában arra keresi a választ, hogy milyen eszközökkel és stratégiákkal jutottak túl a webáruházak a pandémiás időszakon, milyen tapasztalatokkal gazdagodtak az úton, illetve hogyan készültek fel a 2021-es őszi-téli időszakra.
A Yuspify egy mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amely segítségével a webáruházak kezdőoldalára, a termékek oldalaira vagy akár a kosároldalra is személyre szabott termékajánló dobozokat lehet elhelyezni. A pontos kulcsszó- és termékajánlásoknak köszönhetően használatukkal a webshopok látogatói a számukra aktuálisan legrelevánsabb ajánlatokat kapják. Ennek köszönhetően nem csak az átlagos költési összeg növekszik, a jól optimalizált weboldal az ügyfelek elégedettségére és lojalitására is pozitívan hat.
A kérdőívben négy rövid csoport található: az általános kérdéseken túl a felhasznált eszközökben és szervezésben történt változásokat mérik fel – különös tekintettel a járvány okozta nehézségekre –, míg a kérdőív utolsó pakkjában az őszi-téli szezonra való felkészülésen van a fókusz.
A kutatás kitöltői ráadásul azonnali kedvezményekhez is juthatnak, melyek között szerepel többek között 10% árengedmény a Yuspify ajánlórendszer előfizetés első hónapjából, valamint 10% kedvezmény a rendelés összekészítésének díjából az iLogistic Fulfillment oldalán.
A kitöltők között továbbá kisorsolásra kerül öt darab webáruház fejlesztési csomag, amely tartalmaz fél óra marketing tanácsadást, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni a webáruház ajánlásaiból, a Yuspify ajánlórendszerének ingyenes implementációját, sőt mi több, Early Bird hozzáférést is biztosítanak az új prediktív kereső modulhoz. Egy szerencsés webáruház csapat pedig 3 belépőt is nyerhet a Rudas Gyógyfürdőbe, hogy még pihentebben vághassanak neki az ünnepi felhajtásnak.
A kérdőív kitöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe, és az alábbi linken érhető el. Az eredmények publikálására november végén kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Továbbra is lendületben az online piac
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Hogyan felelnek meg az ajánlórendszerek az adatvédelmi jogszabályoknak?
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- PR ügynökséget választott a Yuspify
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.