A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára

forrás: Prím Online, 2021. november 1. 13:51

Bár még nincs vége az évnek, az biztos, hogy 2021 tele volt kihívásokkal minden e-kereskedelmi szereplő számára, beleértve a webáruházakat is. A járványhelyzet alapjaiban változtatta meg az emberek vásárlási szokásait, a gyors reagálás pedig kulcsfontosságú szerepet töltött be az elmúlt hónapokban.

Idén a Black Friday hivatalos napja 2021. november 26-án péntekre esik, de ahogy már az elmúlt években láthattuk, a legtöbb webáruház akár egész novemberben akciókat hirdet a vásárlók számára. Nem csak a készleteket kell időben feltölteni, hanem a weboldal optimalizálás szempontjából is nagyon fontos felkészülten nekivágni a meredek árzuhanásoknak, ahol 30-50%, de néhol akár 80%-kal is olcsóbban kínálják a termékeket.

 

A Yuspify legújabb felmérésében most szeretne a webshopokhoz szólni, hogy az eredmények alapján egy minél pontosabb képet adhasson a webáruházak fejlettségének jelenlegi helyzetéről.

 

A cég éves kutatásában arra keresi a választ, hogy milyen eszközökkel és stratégiákkal jutottak túl a webáruházak a pandémiás időszakon, milyen tapasztalatokkal gazdagodtak az úton, illetve hogyan készültek fel a 2021-es őszi-téli időszakra.

 

 

A Yuspify egy mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amely segítségével a webáruházak kezdőoldalára, a termékek oldalaira vagy akár a kosároldalra is személyre szabott termékajánló dobozokat lehet elhelyezni. A pontos kulcsszó- és termékajánlásoknak köszönhetően használatukkal a webshopok látogatói a számukra aktuálisan legrelevánsabb ajánlatokat kapják. Ennek köszönhetően nem csak az átlagos költési összeg növekszik, a jól optimalizált weboldal az ügyfelek elégedettségére és lojalitására is pozitívan hat.

 

A kérdőívben négy rövid csoport található: az általános kérdéseken túl a felhasznált eszközökben és szervezésben történt változásokat mérik fel – különös tekintettel a járvány okozta nehézségekre –, míg a kérdőív utolsó pakkjában az őszi-téli szezonra való felkészülésen van a fókusz.

 

A kutatás kitöltői ráadásul azonnali kedvezményekhez is juthatnak, melyek között szerepel többek között 10% árengedmény a Yuspify ajánlórendszer előfizetés első hónapjából, valamint 10% kedvezmény a rendelés összekészítésének díjából az iLogistic Fulfillment oldalán.

 

A kitöltők között továbbá kisorsolásra kerül öt darab webáruház fejlesztési csomag, amely tartalmaz fél óra marketing tanácsadást, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni a webáruház ajánlásaiból, a Yuspify ajánlórendszerének ingyenes implementációját, sőt mi több, Early Bird hozzáférést is biztosítanak az új prediktív kereső modulhoz. Egy szerencsés webáruház csapat pedig 3 belépőt is nyerhet a Rudas Gyógyfürdőbe, hogy még pihentebben vághassanak neki az ünnepi felhajtásnak.

 

A kérdőív kitöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe, és az alábbi linken érhető el. Az eredmények publikálására november végén kerül sor.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere

2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza. 

2024. május 15. 12:59

Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve

Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.

2024. május 15. 09:57

Megjelent a NEXT 3D konferencia programja

Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.

2024. május 14. 16:29

Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén

Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.

2024. május 14. 14:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36