Legyen Divat a Női Vezető!
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2022. március 8.-án, immáron második alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát.
A program megálmodói a két év alatt bemutatott, összesen 80 hiteles női vezető szakmai sikerein keresztül kívánnak pozitív, követendő példát mutatni, példaképet állítani a fiatalabb generáció tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat.
A Menedzserszövetség vezetősége ezzel a kampányával szeretné kifejezni kiállását amellett, hogy több női vezetőre van szükség Magyarországon. A 2021 évi kampány hatására a Menedzserszövetség női vezetőinek száma egy év alatt háromszorosára nőtt, 40 főről 120 főre emelkedett.
A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében 2022 tavaszán a Menedzserszövetség 43 új női felsővezetőjével ismerkedhetnek meg az InStyle magazin oldalain. A divatfotó-sorozatban résztvevő hölgyekről, vezetői hitvallásukról, gondolataikról többet megtudhatnak az InStyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő interjúkból és video üzenetekből.
A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. Az InStyle magazin tavaszi számában megjelenő 8 oldalas divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A különleges kollekció magas minőségű, fenntartható́ alapanyagokból készült egyedi darabokból áll. A Magyarországon gyártott limitált termékeket autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik.
A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.
Kapcsolódó cikkek
- A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya
- Tegyük együtt zöldebbé Budapestet, és óvjuk meg a jövő számára!
- Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért
- A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
- Te is hős vagy! címmel indít kampányt a Central Médiacsoport
- Új tisztségviselők a Menedzserszövetség élén
- A Menedzserszövetség sokszínűségi kampánya
- 26. Év Menedzsere Díjátadó Gála
- Saját történetük megosztására bíztatja felhasználóit a Huawei
- Egy magyar kampány két díjat is nyert Cannes-ban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.