Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
A 21 éves múlttal rendelkező pályázaton idén 227 honlap, applikáció és digitális megoldás méretteti meg magát. 'Az Év Honlapja' a beérkezett pályázatokat 28 kategóriában díjazza!
A kategóriák közül az E-kereskedelem (25) és a Szolgáltatás (21) a legnépszerűbbek. Emellett a B2B (17), Az Év Applikációja (16), a Turizmus (15), a Márkasite (12) és a Kereskedelem (12) kategóriákban is szoros verseny várható. A szakmai zsűri tagjai még a héten megkezdik a pályázatok értékelését, amely az erős mezőnynek köszönhetően komoly szakmai kihívás és hatalmas felelősség is egyben.
„A korábbi évekhez képest, idén még erősebb lett Az Év Applikációja kategória mezőnye. A beérkező pályázatokból tisztán látszik, hogy a vállalati fejlesztések során a kreatív és technológiai megoldások a jövőben is meghatározóak. Külön öröm számunkra, hogy a kereskedelem és szolgáltatás mellett a hazai B2B weboldalak határozott fejlődésnek indultak. A kiváló közép- és nagyvállalati digitális megoldások mellett a kkv szektorban idén is számos gyöngyszem méretteti meg magát, amelyek méltán számíthatnak majd a felhasználók érdeklődésére. Hálásan köszönjük Nevezőink bizalmát és egyúttal sok sikert kívánunk a pályázathoz!” – mondta Varga István, a zsűri elnöke.
Bár a pályázat nevezési időszaka lezárult, a közönségszavazás még tart. A pályázók 2022. december 20-ig mozgósíthatják közösségüket, akik szavazataikkal támogathatják kedvenceiket!
A díjátadó partira 2023. január 26-án kerül sor a Symbol Budapest rendezvénytermeiben, amelynek keretében a Covid miatt elmaradt 20 éves évfordulót is megünneplik.
Kapcsolódó cikkek
- December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!
- ’Az Év Honlapja’ pályázat 21. alkalommal keresi a legjobb honlapokat, applikációkat és digitális megoldásokat
- Elindult Az Év Honlapja 2022 Pályázat!
- Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
- Elindult a marketing.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.