PPC munkacsoportot indított az IAB Hungary
Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek legfontosabb célja, hogy az ernyőszervezet részeként lehetőséget adjon a közös gondolkodásra, a PPC hirdetési modellel kapcsolatos legújabb ismeretek átadására, és olyan egységes ajánlásokat fogalmazzon meg a pay per click alapú vásárlásban érdekelt piaci szereplők számára, amelyek ezen hirdetési szegmens sikeres működéséhez, alakításához szükségesek.
Az új munkacsoport kiemelten foglalkozik majd a teljes kreatív iparágat érintő egyik legégetőbb problémával, a szakemberhiánnyal is, ezért a jövőben azon dolgozik, hogy segítse a kvalifikált munkaerő és a cégek egymásra találását. Ennek érdekében a piacon jelenleg elérhető képzések közül a leghitelesebb, minőségi tudást adó lehetőségeket kiválasztva, minden – a folyamatos tanulásra nyitott – szakmabelit támogasson az önképzésben, és egyben visszacsatolásokat gyűjtsön a különböző szakmai oktatási programok sikereiről.
„Korábban már többször felmerült a gondolat, hogy a PPC területe jóval nagyobb figyelmet, cégeken keresztül akár érdekképviseletet is megérdemelne. Az IAB keretein belül pedig a szektort legjobban ismerő szakemberektől kezdve az edukációs lehetőségekig minden adott ahhoz, hogy hangsúlyosabbá válhasson ez a hirdetési modell. A munkacsoportunk programját is a szakember-képzés támogatására, a szakmai közösségi élet felpezsdítésére, a piacot támogató kutatások elkészítésére és a kisebb cégeket segítő jogi tanácsadás megszervezésére építettük” – fogalmazott Gandera Balázs, aki 2008 óta az INTREN vezetőjeként performance marketing kampányok tervezéséért és irányításáért felel, december óta pedig az IAB Hungary PPC munkacsoportját is vezeti.
Az új munkacsoport alapító tagjai között van a Dentsu, a Google, a HD marketing, az INTREN, a Markestic és a Yettel, de további cégtagok csatlakozását is várják, akik képviselőiken keresztül szívesen dolgoznának egy csapatban, egy fontos, közös cél érdekében. „A legnagyobb hazai szereplőknek érdekképviseleti és piaci edukációs célból jelenthet előnyt a csatlakozás, a legkisebb, akár pár fős cégek pedig lehetőséget kapnak kapcsolati hálójuk bővítésére, hiánypótló kutatásokban való részvételre és jogi tanácsadásban részesülhetnek” – utalt Gandera Balázs arra, hogy a PPC munkacsoport célja az is, hogy a hazai független szereplők munkáját olyan állásfoglalásokkal és jogi kérdések körbejárásával támogassa, amelyekre az egyes piaci szereplőknek önállóan kevés kapacitásuk van.
Kapcsolódó cikkek
- Az IAB Hungary idén is díjazza a legjobb szakdolgozatokat
- Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
- Új elnökséget választott az IAB Hungary
- Új ügyvezetővel vág neki 2022-nek az IAB Hungary
- Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát
- IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről
- Taroltak a Corvinus diákjai az IAB Hungary szakdolgozat-pályázatán
- Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.