Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díj - Meghosszabbított nevezési határidő
A Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díjra a nevezés határideje: 2011. január 24. A díjkiosztó ünnepségre 2011. február 8-án kerül sor, a Safer Internet Day (Biztonságos Internet Nap) rendezvény keretében. Az európai verseny nyertesei 2011 júniusában vehetik át díjaikat.
A hazai előválogatót, a Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díj versenyt a Safer Internet Plus Program (Biztonságosabb Internet Program) hazai konzorciumi tagjai közül a Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) koordinálja, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ), a SIP program hazai konzorcium vezetőjének támogatásával.
A verseny célkitűzése a 6-12 év közötti korosztályt megcélzó minőségi online tartalmak bemutatása és értékelése, valamint olyan minőségi online tartalmak előállításának ösztönözése, amelyek a gyermekek javát szolgálják (oktatja őket, tájékoztatást nyújt számukra, fejleszti képzelőerejüket stb.).
Valamennyi résztvevő országban a versenyre két kategóriában lehet nevezni az alábbi leosztásban:
Felnőtt: ide értve a kereskedelmi-, állami- és civil szervezeteket, valamint a 18 év feletti felnőtt magánszemélyeket egyénileg vagy csoportosan
Felnőtt kategória díja: Wacom digitalizáló tábla
Fiatalok: 12-17 év közötti fiatalok egyénileg vagy iskolai osztályokként / csoportokként
Fiatalok kategória díja: Xbox 360 4GB konzol + Kinect
A magyar versenyt média-megjelenéssel támogató szervezetek között a szervezők különdíjat osztanak ki. A Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díj verseny különdíjaként az eredményhirdetés után a győztes a "Gyermekbarát Média 2011" címet kapja.
„Gyermekbarát Média 2011” különdíj: gravírozott arany toll
A versenykiírásról, a szabályokról és a jelentkezés feltételeiről további információ a www.saferinternet.hu weboldalakon található.
Online jelentkezési lap: www.matisz.hu/Nevezesi-lap.536.0.html
Kapcsolódó cikkek
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Egyre fiatalabbak használják szülői felügyelet nélkül az internetet Lengyelországban
- A brit gyerekek csaknem fele használja a Facebookot
- Megtízszereződött Csehországban az internetes gyermekzaklatás
- UNICEF-felmérés a gyermekeket érő internetes erőszakról
- A szülői házirend megvédheti a gyermekeket az internetes veszélyektől
- Vezető technológiai és médiavállalatok koalícióra léptek a gyermekek internetes biztonságáért
- Összefogás az internetes pedofil tartalmak visszaszorításáért
- Sok veszélyt rejtenek a gyerekek által használt okostelefonok
- Szexről és lelki problémákról kérdeznek a tinik az interneten
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.