Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
Rekord nevezés az InnoMaxon
Az Invitel a tavalyi és az azt megelőző évben elért sikereket követően idén már harmadik alkalommal szervezi meg az InnoMax pályázatot, hogy támogassa a kis- és középvállalatok innovációs törekvéseit, és felhívja a figyelmet e cégek fejlesztéseire, erőfeszítéseire. Az Invitel által meghirdetett InnoMax Díjra nem kizárólag szolgáltatás- vagy termékfejlesztéssel lehet pályázni, a lényeg az üzleti innováció. Az Invitel InnoMax versenye idén is népszerű volt, a piac számos szegmenséből, így az informatikai és a telekommunikációs szektor mellett, a kereskedelem, az egészségügy, a közlekedés, illetve az élelmiszer- az autó- és a feldolgozó ipar területéről is érkeztek pályázatok. A héten lezárult a nevezési időszak, a keddi határidőig közel 60 pályázatot nyújtottak be a Díjra.
Kapcsolódó cikkek
- Észrevétlen biztonság
- Négy iF Design díj a Sony Ericsson telefonjainak
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Nincs üzleti siker innováció nélkül
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Az Invitel idén is díjazza az innovatív cégeket
- A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
- Pályázatok a biztonságos internet használatról
- Amatőr fotósok is pályázhatnak az Év Esküvőfotósa címre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.