Lemaradásban az Android az alkalmazások terén
Hiába, hogy az Android táblagép platformként lekörözte az iOS-t, minőségi alkalmatások tekintetében úgy tűnik, nem sikerült átvennie a vezetést.
A Canalys új tanulmányából kiderül, hogy a legnépszerűbb iPad applikációk egy része nem érhető el Android platformra. Számszerűsítve: a 100 legnépszerűbb iPad alkalmazásból – 50 fizetős, 50 ingyenes – 30 egyáltalán nem érhető el Android alapú táblagépekre.
Jobban beleásva magunkat a kérdésbe, már a TOP 30-ban is 11 olyan alkalmazást találunk, amelyek csak iPadre optimalizáltak. A felmérés arra is rámutat, hogy az elérhető alkalmazások 18%-a olyan, amelyek csak Android okostelefonokon érhetők el, táblagépeken nem.
Az androidos táblagépekre elérhető alkalmazások száma csupán töredéke az iPadre optimalizált appoknak – 375 ezer iPad alkalmazás, szemben a 10 ezernél kevesebb Android táblagépekre alkalmas változattal. Bár mostanában fejlődés tapasztalható az androidos táblagépek terén (lásd Nexus 7), így elképzelhető, hogy a jövőben ezek a számok is változnak majd.
A Google nem kommentálta a Canalys jelentését.
Forrás: AllThingsD.com
Kapcsolódó cikkek
- Élvezd a Szigetet HD-ben mobilodon!
- A Google 67%-kal vezeti a táblagéppiacot
- iOS-en is elérhető a Google Now
- Az Android kerekedhet felül a 2013-as tabletháborúban
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
- Photoshop telefonra is – Androidra és iOS-re [Videó]
- Az IDC növelte globális táblaszámítógép-eladási előrejelzését
- Vodafone Navigation Hungary: iGO primo alapokon
- Megújult az iLife és az iWork
- Retina kijelző, LTE támogatás és A5X processzor az új iPad-ben [Frissítve]
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.