A Fujitsu immár ötödik éve az élen a Gartner szerint

forrás: Prím Online, 2017. június 20. 10:02

A Fujitsu ismét a „vezetők” szegmensében kapott helyett a az adatközponti outsourcing- és infrastruktúra-szolgáltatások európai piacáról készített idei Gartner Magic Quadrant felmérésben. A vállalat immár ötödik éve őrzi helyét a Gartner értékelésében a piac vezetői között.

A Magic Quadrant a vezető szolgáltatók felkészültségét vizsgálja a menedzselt szolgáltatások – azon belül az adatközponti outsourcing- és infrastruktúra-szolgáltatások – nyújtására az európai adatközpontokban. A Gartner szerint a Magic Quadrant vezetői „hatékonyan teljesítenek. Világos jövőképpel rendelkeznek a piaci fejlődés irányáról, és kompetenciáik fejlesztésével őrzik vezető szerepüket. Nem követik, hanem formálják a piacot.” 

 

A Fujitsu véleménye szerint a független külső szakértő által odaítélt vezető pozíció megőrzése meggyőzően igazolja a cég nagy hagyományokkal rendelkező adatközponti szolgáltatásainak fejlődését.

 

A Fujitsu hibrid IT-környezetek kialakítására törekszik ügyfeleinél, megteremtve ezzel a hagyományos és felhőalapú szolgáltatások tökéletes egyensúlyát. A Fujitsu a számítási felhő köré építette hibrid IT-ről alkotott jövőképét. Ez a digitalizáció motorja, amely lehetővé teszi a digitális szolgáltatások, pl. a dolgok internetje, a big data hasznosítását, valamint a munkaerő mobilizálását. A hibrid IT környezet előnye, hogy a rendszerek teljes körűen integrálva vannak egymással a hibatűrés, a szabályozás és az irányítás érdekében. A Fujitsu következő generációs megoldásaival a szervezetek fokozhatják reagálókészségüket, a közmű jellegű árképzésnek köszönhetően pedig hatékonyságukat is növelhetik. 

 

„Nagyon örülünk, hogy a Gartner ismét díjazta adatközponti és infrastruktúra-szolgáltatásaink minőségét. A Fujitsu ideális partner a valóban mélyreható átalakulásra törekvő szervezeteknek. Úgy gondoljuk, hogy a Gartner a besorolással azt ismerte el, milyen hatékonyan együttműködünk ügyfeleinkkel a hibrid IT-környezetek közös kidolgozásában. Az ilyen környezetek megteremtik a hagyományos és felhőszolgáltatások tökéletes egyensúlyát, és lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy a nekik megfelelő mértékben és ütemezéssel álljanak át a felhőre” – nyilatkozta Duncan Tait, a Fujitsu amerikai és EMEIA régiókért felelős alelnöke. 

 

Piacvezető globális outsourcing-szolgáltató lévén a Fujitsu tapasztalt szakemberek ezreit foglalkoztatja szerte a világon – biztosítva a helyi tudás, az automatizáció és a globális erőforrások nyújtotta hatékonyság optimális ötvözetét. Projektcsapatai adatközpontok százait és IT-rendszerek ezreit alakították át sikerrel. 

 

A Fujitsu jelenleg több mint 160 adatközpontot és több mint 25 megbízható felhőalapú adatközpontot üzemeltet. Adatközponti szolgáltatásait a világ minden régiójában és iparágában igénybe veszik. Helyi és távoli erőforrások kombinálására épülő szemlélete rugalmasan az ügyfél prioritásaihoz igazítható például a költséghatékonyság, a reagálókészség és a kockázatenyhítés terén.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59