Egyedi elemző megoldással segíti a Magyar Vízilabda Válogatottak munkáját a Vodafone és a Nextent

forrás: Prím Online, 2017. július 28. 15:53

A Vodafone és az MVLSZ együttműködése eredményeként jött létre az az egyedi üzleti intelligencia alapú vízilabda elemző megoldás, ami segíti a magyar vízilabda-válogatottak felkészülését és támogatja az utóelemzői munkálatokat.

A Vodafone Magyarország továbbra is hatalmas lelkesedéssel drukkol a magyar vízilabda-válogatottaknak, hiszen a női csapat szerdán 10-9-re legyőzte Görögországot, pénteken pedig Olaszország ellen indulhat az 5. helyért. A férfi válogatott pedig a döntőben harcol Horvátország ellen a VB győzelemért. A szolgáltató úgy gondolja, hogy a szponzorációs és erkölcsi támogatás mellett úgy járulhat hozzá maximálisan a válogatottak sikereihez, ha a saját kompetenciájából fakadó eszközökkel szakmailag is segíti őket. Erre kiváló példa a Nextent Informatika Zrt.-vel közösen létrehozott sportdiagnosztikai megoldás, mely napi szinten segítheti a csapatok munkáját. A vízilabda elemző megoldás számos paraméter mentén teszi elemezhetővé a mérkőzéseket, hogy a szakmai stáb és a játékosok gyorsan hozzáférhessenek az adatokhoz. A tanulságok leszűrése és az eredmények automatizált, professzionális elemzése után így eredményesebb lehet a felkészülési folyamat.

 

A Magyar Vízilabda Szövetség számára létrehozott sportdiagnosztikai megoldást a Nextent fejlesztette a Vodafone támogatásával. A Nextent, mint a hazai ICT piac Big Data és Üzleti Intelligencia kiemelkedő szakértője közel 20 éve szállít innovatív informatikai megoldásokat a telekommunikációs, energetikai, orvosi és sportdiagnosztika területein és teremt adatokból üzleti értéket hazai és nemzetközi nagyvállalatok számára. Az új fejlesztésű sportdiagnosztikai megoldás hatalmas segítséget jelent a mérkőzések utólagos elemzése és kiértékelése során, de a jövőbeni fejlesztések után akár két negyed között is segíthet majd az aktuális taktikai döntésekben és abban, hogy mely játékosokat lehet érdemes cserélni a mért tevékenységeik alapján. Az eddig nehezebben összegyűjthető adatokból most egy kattintással készíthető pontos elemzés.

 

A programmal az adatbázisban elérhető valamennyi mérkőzés elemezhető, így egy meccs teljesítményét könnyen össze lehet vetni az átlagos teljesítménnyel is. Az adott meccsre vonatkozóan különböző gyorsan áttekinthető diagramokon szemlélteti a szoftver, hogy melyik csapat milyen mértékben dominált a mérkőzés alatt. Az elemzések egyéni játékosok és manőverek szintjén is elérhetők. Kiderül például, hogy mennyi ejtett, pattintott kapura lövés volt, honnan indult, továbbá, hogy a kapu mely szegletére irányult a lövés és gól lett-e belőle. A kapura lövéseknél pedig elemezhető, hogy egy kiválasztott játékosnak milyen lövései voltak, de az is, hogy egy adott pozícióból hogyan alakultak a lövések. A Vodafone bízik benne, hogy a megoldás és annak a közeljövőben tervezett további fejlesztései mind az edzőknek, mind a játékosoknak hatalmas segítséget jelent majd a további sikerek elérésében.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59