Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

forrás: Prím Online, 2017. december 20. 09:27

A UPC Magyarország a Budapesti Békéltető Testület fogyasztóvédelmi pályázatán elnyerte a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat. A magyarországi vállalkozások számára meghirdetett, „Jó gyakorlatok a fogyasztóvédelemben” elnevezésű megmérettetésen a telekommunikációs vállalat fogyasztói élményt emelő törekvéseit ismerték el. A UPC nevezési anyagának gerincét a vállalat működését átható, hatékony ügyfélkezelési rendszer bemutatása alkotta.

A Budapesti Békéltető Testület versenyének célja az volt, hogy közös platformot biztosítson a cégek számára a fogyasztóvédelemben alkalmazható, egyedi és jól működő gyakorlataik bemutatására, valamint ösztönözze a cégvezetőket a tudatos fogyasztói magatartás elterjedésének támogatására. A pályázaton a zsűri két kategóriában összesen három díjat ítélt oda, amelyek közül Kozma Zsolt, a UPC vállalati kapcsolatok igazgatója a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat vehette át.

 

„A telekommunikáció napjainkban a gazdaság egyik legmeghatározóbb ágazata. Vállalatunk számára különösen fontos, hogy olyan folyamatokat alakítsunk ki, amelyekben előtérbe kerül az ügyfél-elégedettség és az ügyfélélmény, és ennek fontos része a tudatos fogyasztói magatartás ösztönzése is. A tudatos fogyasztó nekünk is irányt mutat a fejlődésben – arra motivál minket, hogy rugalmasan, az igényei figyelembe vételével fejlesszük szolgáltatásainkat” – emelte ki a UPC Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.

 

A zsűri szerint a UPC pályázatának egyik legjelentősebb eleme, hogy az ügyfélelégedettségi mutató kulcstényezőként épül be a vállalatirányítási folyamatokba. Ezen kívül olyan innovatív megoldásokat is kiemeltek az értékelés során, mint az ügyfelek digitális edukációját szolgáló Wifipédia.hu oldal, és a vállalat által létrehozott UPC Fórum. Az online platformon nemcsak a vállalat kollégái tarthatnak kapcsolatot a felhasználókkal, hiszen interaktivitásának köszönhetően egy-egy problémás kérdésben az ügyfelek is tudnak egymásnak segítséget nyújtani. Emellett a UPC kiemelt figyelmet fordít a panaszkezelés közben a felmerülő problémák megértésére és megoldására, a felhasználói visszajelzésekre, valamint a sérülékeny célcsoportok elérésére is, hiszen küldetése, hogy a kirekesztetteket bekapcsolja a digitális világba, és ezek mellett ügyeljen a biztonságos internethasználatra is.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hazánkban is megkerülhetetlen lesz a mesterséges intelligencia

Magyarországon is versenyhátrányba kerülnek azok a munkavállalók, akik nem képesek alkalmazni a mesterséges intelligenciát (MI), és azon médiavállalatok, amelyek nem integrálják az új technológiákat a munkafolyamataikba – olvasható a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss tanulmányában, hozzátéve: a magyarok inkább pozitívan gondolnak az MI-megoldásokra.

2024. május 21. 19:10

Indul az emberszabású robotok sorozatgyártása

Már jövőre megindulhat az első ipari célú humanoid robotok sorozatgyártása. Ezekkel az eszközökkel a manuális tevékenységek több mint fele automatizálható. Az emberszabású robotok bevezető ára 80.000 euró körül várható, de így is nagyjából másfél év alatt megtérül egy ilyen beruházás – mutatta ki tanulmányában a stuttgarti központú Horváth csoport, amelynek magyarországi tagja az IFUA Horváth.

2024. május 21. 13:02

KPMG: Az energiaipar sem ússza meg a genAI bevezetését

Óvatosak a generatív mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán az energiaipari vezetők. A KPMG Global Energy CEO Outlook legutóbbi kutatása szerint a vezérigazgatók a jelenlegi ingatag geopolitikai és politikai helyzetben is bizakodóak a növekedési kilátásokat illetően, a befektetések terén pedig legfőbb prioritásuk a generatív mesterséges intelligencia. Lelkesedésüket mérséklik azonban az etikai problémák és a kiberbiztonsági kockázatok. A kutatásból az is kiderül, hogy a vezérigazgatók az ESG-t ma már az üzleti siker egyik alapjának tartják.

2024. május 21. 11:28

A műanyaghulladékot a felére csökkentették az ABB finnországi gyárában

A hulladékok újrahasznosítására irányuló innovatív eljárások bevezetésével az ABB finnországi Porvoóban találha-tó gyártóüzeme 50 százalékkal csökkentette a vegyes műanyaghulladék mennyiségét, és 2023-ban közel 20 száza-lékkal javította az újrahasznosítás arányát. Az újrahasznosítási erőfeszítések fontos lépést jelentenek a Föld erőfor-rásainak megőrzése és az ügyfelek fenntarthatósági kötelezettségvállalásainak támogatása felé; ezen erőfeszítések 2024-ben 16 égerfa átlagos súlyának megfelelő mennyiségű polipropilént takarítanak meg.

2024. május 21. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59