Megduplázódott a mobilinternet forgalom a tavaly karácsonyi időszakhoz képest a Telekomnál
Az idén közel kétszerese volt a Telekom ügyfelek karácsonyi mobilinternet forgalma a tavalyi ünnepi időszakban (december 24. és 26. között) mérthez képest.
2016-ban a forgalom növekedés még csak 30%-os volt az előző év hasonló időszakához viszonyítva, ami arra enged következtetni, hogy évről évre egyre többen kezdenek valami újba és választják a karácsonyi üdvözletekhez is az okostelefonjukon vagy tabletjükön a különféle internetes üzenetküldési formákat, mint az elektronikus levél, a cset és a közösségi oldalakon elhelyezett posztok. A Telekom tapasztalatai azt mutatják, hogy az adatforgalom felfutásához jelentősen hozzájárultak a nemrégiben bevezetett korlátlan adattartalmú, illetve bizonyos alkalmazásokra (közösségi, cset- és navigációs alkalmazásokra) nézve korlátlan mobilnet csomagok is.
A három ünnepnap közül 24-én mobilneteztek az ügyfelek a legkevesebbet, a forgalom napközbeni eloszlását nézve pedig az látszik, hogy aznap a mobilinternet forgalom este 8 és 9 óra között érte el a csúcsot.
Az internetes üzenetküldés mellett még mindig sokan választják a hagyományos SMS formátumot a jókívánságok eljuttatásához, bár számuk évente kb. 10%-kal csökken. Míg 2016-ben 6,9 millió Telekomos küldött SMS üzenetet rokonainak, ismerőseinek az ünnepek alatt, addig az idén már csak 6, 3 millióan.
Kapcsolódó cikkek
- eNET - Telekom kutatás az okostelefon- és mobilinternethasználati szokásokról
- Korlátlan közösségi alkalmazások karácsonykor a Telekomtól
- A Telekom nem áll meg a kedvezményekkel
- Korlátlanság és a választás szabadsága a Telekom karácsonyi ajánlataiban
- Az ügyfelek kérésére a Telekom változtatott korlátlan mobilnet ajánlatán
- Ajándék adatkeret a Telekomtól
- Újabb Telekom előfizetőknél aktiválják a 4G Hang képességet
- 6,3 TB adatot forgalmaztak a Telekom mobilhálózatán!
- Elszabadul a mobilnet idén nyáron is a Telekomnál
- Korlátlan mobilinternet a Telenortól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.