A cyberbullying és az adatvédelem témái érdeklik leginkább a Netbiztos pályázat diákújságíróit
Az internet izgalmas lehetőségeket nyújt a gyerekeknek, de nagyon fontos, hogy már fiatalon megtanulják, hogyan lehet kellő odafigyeléssel és tájékozottsággal elkerülni a veszélyes helyzeteket. A Telenor a DUE Médiahálózat idei Országos Ifjúsági Sajtófesztiválján ismét díjazta azokat a diákújságírókat, akik ötletes videókkal hívták fel társaik figyelmét a biztonságos internethasználat témájára.
Vajon mennyire használja okosan az internetet a mai Z-generáció? Tudják, mire kell figyelni, hogy biztonságban legyenek az adataik és ezáltal a magánéletük? A DUE Médiahálózat és a Telenor erre a témára írta ki NetBiztos pályázatát az iskolaév kezdetén. A május 11-én kihirdetett nyertes pályázatok az adatvédelemre, a cyberbullying veszélyére és a tudatos internetezés fontosságára hívják fel a figyelmet.
Az első helyezett, az általános iskolás Szatmáry Zoltán „Zoli okos” című videója ötletesen hívja fel a figyelmet az interneten megjelenő veszélyekre és bemutatja, milyen a tudatos internethasználó. Zoltán a Telenor jóvoltából egy Samsung Galaxy Tab A 10.1 tabletet és egy éves korlátlan Hipernet-használatot nyert.
Zöldi Bianka vehette át a második díjat a Virtuálisan történik, de valós életeket tesz tönkre című videójáért, amelyben interjús formában szólaltat meg olyan kortársakat, akik valódi internetes zaklatás áldozatai. Nyereménye egy Samsung Galaxy J5 2016 okostelefon, egy 3 hónapra szóló díjmentes Telenor BLUE M tarifacsomaggal.
A látogatás című videójával Hegedűs Benjamin nyerte el a harmadik díjat. Munkájában szemléletes példán keresztül mutatja be, hogy mennyire fontos jelszavaink védelme és az, hogy senkinek, de még barátainknak se adjuk ki ezeket az adatainkat. Kreativitását a Telenor egy Samsung Galaxy J5 2016 okostelefonnal és egy hozzá tartozó feltöltőkártyával díjazta.
A Telenor felelős szolgáltatóként arra törekszik, hogy szupergyors Hipernet hálózatát korlátok nélkül, minél szabadabban, de egyúttal biztonságosan használhassák a fiatalok. Ezért fontos, hogy rendszeresen beszélgessenek velük arról, hogy mire kell figyelni és hogyan lehet elkerülni a veszélyes helyzeteket. Hipersuli programjuk keretében évente több ezer diákot oktatnak a biztonságos internethasználat tudnivalóira. A DUE Médiahálózat diákújságírói pályázatai pedig segítenek, hogy a gyerekek nyelvén, az általuk legfontosabbnak tartott témákon keresztül hívják fel a figyelmet a tudatos és biztonságos netezésre.
Kapcsolódó cikkek
- A gyanús külföldi számok visszahívásától óva int az NMHH a szolgáltatókkal együtt
- Huawei és Samsung okostelefonok a Telenor ajánlatában
- Rendszerfejlesztés a Telenornál
- A Telenor évi 40 óra tanulásra ösztönzi a munkavállalóit
- Fontos információ az internet áfacsökkenésről a Telenor ügyfeleinek
- Jön az 5G, előretör a mesterséges intelligencia és a kiterjesztett valóság
- A magyarországi lakosság 99%-a hozzáférhet a Telenor 4G szolgáltatásaihoz
- Ötödik alkalommal vettek részt magyar fiatalok a Nobel-békedíj átadáson a Telenor Youth Forum tagjaiként
- Az év applikációja lett a Telenor MyTV
- A Telenor ügyfelek időt és korlátlanságot kapnak ajándékba
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.