A British Telecommunications országos pályázatot hirdet alsó tagozatos osztályoknak
A British Telecommunications #Mutimitdolgozol címmel országos pályázatot hirdet alsó tagozatos általános iskolások részére. A #Mutimitdolgozol verseny célja az, hogy a gyerekek büszkék legyenek a szüleikre, nézzenek fel rájuk a munkájuk miatt, és ezt fejezzék is ki.
A pályázaton 2019. január 7-ig lehet indulni. A diákoknak a verseny során be kell mutatniuk szüleik munkáját egy, az általuk választott formában: készíthetnek YouTube videót, fényképet, animációt, rajzot vagy akár szöveget is. A legjobb alkotásokat szakmai zsűri fogja kiválasztani. Az első három helyezett osztály több százezer forint értékű ajándékutalványt nyer. A közönségdíjas műre a pályázat oldalán lehet majd szavazni: http://bit.ly/mutimitdolgozol.
A #Mutimitdolgozol pályázaton az általános iskola alsó tagozatos diákjai indulhatnak egyénileg vagy csoportosan. Egy osztály maximum 3 db pályázatot adhat le a versenyen. Az induló csapatoknak be kell mutatniuk, hogy mivel foglalkoznak a szüleik és miért büszkék a munkájukra. A diákoknak bármilyen műfajjal lehet nevezni: rajzokkal, festményekkel, szelfikkel, vlogokkal, videókkal, podcastokkal, elektronikusan megörökített versekkel, színdarabokkal stb. A pályázat beharangozó filmjét itt lehet megtekinteni: https://www.facebook.com/mutimitdolgozol/videos/367385040686744/.
A pályázati anyagokat a pályázóknak a British Telecommunications Mutimitdolgozol oldalán keresztül kell feltölteniük. A Mutimitdolgozol oldal a http://bit.ly/mutimitdolgozol linken keresztül érhető el.
Szabó Zoltán, a BT ügyvezető igazgatója elmondta: „A pályázat azért született, hogy segítségével előtérbe helyezzük a családbarát felfogást, melyet mi munkáltatóként is nagyon fontosnak tartunk. A családbarát intézkedések bevezetése és fenntartása szerves részét képezik vállalatunk stratégiájának. Fontosnak tartjuk, hogy támogassuk kollégáinkat az egészséges munka-család egyensúly kialakításában és fenntartásában. Ennek a felfogásnak eredményeként a British Telecommunications immár három alkalommal nyerte el Magyarországon a Családbarát Munkahely címet. A tavalyi évtől pedig Családbarát Mentorszervezetként segítjük más vállalatok családbarát stratégiájának kialakítását.”
Kapcsolódó cikkek
- 27. Magyar Innovációs Nagydíj
- November 22-ig még lehet pályázni Vodafone Főállású Angyalnak
- Youtuber, egyetemi docens és gimnazista a Future Makers programozóverseny zsűrijében
- Indulnak az új Jeremie-alapok: 80 milliárd forint friss forrás érhető el innovációra
- Meglepetéssel indul a jubileumi Főállású Angyal pályázat
- Az év középiskolai tanári csapata a digitalizációért
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat
- Kihirdették a „Digitális Esély 2018” pályázat nyerteseit
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.