Az Ericsson mesterséges intelligenciával teszi egyszerűbbé a hálózatok üzemeltetését
Az Ericsson új, mesterséges intelligencia alapú menedzselt szolgáltatást vezet be kommunikációs szolgáltatók számára. A megoldás egy teljes körű (end-to-end) menedzselt szolgáltatásműködési modell, amely a mesterséges intelligencia, az automatizálás és a nagy mennyiségű adatban rejlő lehetőségek révén teljesen átalakítja a hálózati és IT működést, a hálózati tervezést és optimalizálást, valamint az alkalmazásfejlesztést és karbantartást is.
Az Ericsson Operations Engine elnevezésű megoldás közvetlenül és proaktívan kezeli a a menedzselt szolgáltatások komplexitása okozta kihívásokat, ahogy az iparág egyre inkább az 5G és az IoT elterjedése felé halad. A rendszer képes még a tényleges fennakadások kialakulása előtt közbeavatkozni, és elhárítani a probléma okát, így javítva a hálózatok működését, az ügyfélélményt és az elégedettséget.
Az Ericsson Operations Engine három építőelemből áll:
- Szolgáltatásközpontú üzleti modell: A mesterséges intelligencia, automatizálás és adatelemzések révén az Ericsson Operations Engine képes a szolgáltatók számára legfontosabb mutatókat megcélozni és azokon javítani. Így egyebek mellett segíthet az ügyfélélmény javításában, az árbevétel növelésében, vagy a hatékonyság javításában.
- Teljes körű szolgáltatások: A megcélzott üzleti mutatók elérése mesterséges intelligencia alapú tervezés és optimalizálás, adatalapú működés, dinamikus bevezetés, alkalmazásfejlesztés és kollaboratív fejlesztések révén.
- Komponensek: Kategóriájuk legjobb eszközei és folyamatai, amelyek lehetővé teszik az adatok, a mesterséges intelligencia, és az automatizálás előnyeinek, valamint a szolgáltatói területen meglévő szakértelem és a beruházások kiaknázását.
„A hálózatok működtetése rövid időn belül sokkal komplexebbé válik, ahogy az iparági résztvevők széles körben bevezetik az IoT és 5G szolgáltatásokat, virtualizálják a fő hálózatokat, és ugyanakkor bővítik az ügyfélélményt. Az Ericsson Operations Engine lehetővé teszi, hogy fenntartható módon differenciáljuk a menedzselt szolgáltatási ügyfeleinket, mivel a működtetés a hálózat-központúság helyett ügyfélélmény-központúság felé tolódik el. Lényegében az eddigi reaktív hálózatüzemeltetési módot proaktívra változtatja” – mondta el Peter Laurin, az Ericsson menedzselt szolgáltatásokért felelős alelnöke.
Az Ericsson Operations Engine-t, valamint a menedzselt szolgáltatások legújabb trendjeit és jövőjét az Ericsson a 2019-es barcelonai Mobil Világkongresszuson mutatja be.
Az Ericsson a 2019-es Mobil Világkongresszuson
Ne maradjon le az Ericsson bemutatóiról a február 25-28. között, Barcelonában rendezett MWC 2019 kiállításon, és ismerje meg az 5G és az IoT jövőjét. Bemutatják az 5G kínálta egyedi üzleti lehetőségeket, olyan, már megvalósult projekteken keresztül, amelyek egyaránt javítják a szolgáltatók üzletmenetét és az ügyfélélményt. Ne hagyja ki a lehetőséget, és tudjon meg többet a legújabb trendekről és technológiákról, amelyek az információ- és kommunikációtechnológiai iparág jelenét és jövőjét alakítják.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu bemutatja, hogyan növeli a nyereséget a hálózatba kapcsolt kiskereskedelem
- Még nem áll készen a pénzügyi szektor az AI alkalmazására
- Az LG legújabb okostelefonja a képernyő rezgetésével erősíti fel a hangot
- Kobotok: csak komplex megoldásként működnek
- A felhőből jön majd a kenyér, és az MI mondja meg, mennyit kell vetni?
- A GDPR csak a kezdet volt – folytatódik a digitális világ akadálymentesítése
- A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions
- A Gyermelyi Zrt. is ABB technológiát használ
- Új alapokra helyezi a mesterséges intelligencia a környezetvédelmet
- Egy robot szórakoztatja az embereket a párizsi kulturális központban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.