Akciós tankolás okostelefon-használóknak
Kifejezetten fontosak az akciós ajánlatok a hazai vásárlóknak, de a meghatározott időszakokhoz kötött kedvezmények az ezzel együtt járó tumultus és sorban állás miatt egyre több bosszúságot okoznak számukra. Ezt felismerve a hazai LUKOIL-töltőállomásokat üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. egy olyan új mobilalkalmazást tett elérhetővé LUKOIL TOPUP néven, amelynek használatával az autósok maguk dönthetik el, hogy a hónap mely két napján tankolnak olcsóbban.
Évről évre mind több akcióval találkozhatnak a vásárlók, a kedvezményes ajánlatok számának növekedéséhez a piaci verseny erősödése mellett az online kereskedelem egyre komolyabb térnyerése is hozzájárult. A különböző kuponnapok, a meghatározott napokra, hetekre korlátozott rendkívüli ajánlatok vonzereje jelentős, a vásárlói döntések meghozását számottevő mértékben befolyásolják ezek a kezdeményezések. Tankoláskor például az autósok 55%-a számára kifejezetten fontosak az árakciók a Normbenz Magyarország Kft. által megrendelt felmérés szerint*. Az egyes napokra meghirdetett kedvezmények ugyanakkor fokozódó stresszt és bosszúságot jelentenek a vásárlók számára. Ennek oka részben az akciók elmulasztásától való félelem, részben az ilyenkor jellemző tumultus és hosszabb sorban állás.
A hazai okostelefon-felhasználók száma már meghaladja a 6 milliót, és a mobilalkalmazások is egyre szélesebb körben elterjedtek, ez pedig lehetőséget kínál a vállalatok számára az akciókkal mostanáig gyakran együtt járó, a vevőket bosszantó kellemetlenségek kiküszöbölésére. A 77 magyarországi LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. erre építve az elsők között adja vásárlói kezébe az akciók időzítésének szabadságát. Az új TOPUP alkalmazásnak köszönhetően a LUKOIL-nál már maguk az autósok dönthetnek arról, hogy havonta két alkalommal mely napokon tankolnak kedvezményes áron.
„A LUKOIL TOPUP mobilalkalmazás bevezetésével új korszakot nyitottunk az akciós ajánlatok hazai történetében, mivel mostantól vásárlóink minden hónapban kétszer egyénileg, saját időbeosztásuknak és kényelmüknek megfelelően csökkenthetik literenként öt forinttal bármely üzemanyagunk árát” – mondta el Molnár Róbert, a Normbenz Magyarország kereskedelmi és üzemeltetési igazgatója.
További részletek: www.lukoil.hu/topup
Az alkalmazás letöltése Androidra: http://bit.ly/2I2s6XT
Az alkalmazás letöltése iPhone-ra: https://apple.co/38dhFeV
______________________
* Forrás: a Momentor Research 2019. évi kutatása
Kapcsolódó cikkek
- BKK jegyet és bérletet is vehetünk a Simple alkalmazással
- Kiderült! Jót tesznek a mobilos játékok az időseknek!
- Mától Budapesten is elérhető a Lime heti bérletet kínáló LimePass szolgáltatása
- Várakozáson felül teljesített az év első napjaiban a MÁV app
- Már bérletet is lehet vásárolni a MÁV mobilalkalmazás segítségével
- Dunakeszin sem kell futni a busz után
- Így lehetsz képben 52 ország adózási híreivel egy csapásra!
- Az endometriózis korai felismerését segíti a Lucy mobilapplikáció
- Három éve Magyarországon a Bolt
- A magyar felhasználók számára is elérhető a Nike új alkalmazása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar innováció: Közel száz tűzvédelmi szakembert képeztek ki az új módszerrel
Sikeres a tűzvédelmi szakemberek képzése, akik már egy új iparági sztenderd alapján sajátítják el a papírmentes tűzvédelmet. Az innovatív magyar megoldás e-naplós rendszere átláthatóbb és könnyebb hozzáférést biztosít a tűzvédelmi eszközökhöz és az ellenőrzéshez. A papírmentes rendszer egyre szélesebb körben terjed itthon és már akkreditált képzések is elérhetőek a témában.
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
A Thermaltake bemutatja a The Tower 300 mikro toronyházat
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert. Most egy új mikro-ATX házzal egészült ki – a The Tower 300-zal – egészült ki a sorozat, jellegzetes nyolcszögletű megjelenéssel, és lehetővé téve a hagyományos függőleges és az egyedi vízszintes elhelyezést.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Kreditbeszámítással érkezhetnek az Audi Hungaria Iskolaközpont tanulói a Széchenyi-egyetemre
Együttműködési megállapodást kötött a győri Széchenyi István Egyetem az Audi Hungaria Iskolaközponttal május 8-án. Ennek értelmében az iskola duális szakképzésének tanulói az egyetem gazdálkodás és menedzsment, valamint kereskedelem és marketing alapszakán élhetnek a kreditbeszámítás lehetőségével, ami a tanulmányi idő jelentős lerövidülését is jelentheti.