A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
A Vivre, Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a Vivre.hu oldalán.
A jelenlegi társadalmi és gazdasági helyzetben az offline kereskedelem nehezen éri el célközönségét. A hagyományos kereskedelem és a vásárlók támogatásának érdekében, akik biztonságosan szeretnék élvezni az általuk választott termékek előnyeit, a Vivre felajánlja weboldalait és mobilalkalmazásait a kiskereskedők számára, akiknek hozzáférést biztosít a havi több mint 6 000 000 látogatóval rendelkező felülethez.
„A Vivre az emberekkel és az emberekért dolgozik, így a jelenlegi helyzetben kapocsként szeretnénk működni az offline kereskedők és a vásárlók között, akik otthonuk biztonságából kívánják elérni az általuk választott termékeket. Ezért megnyitjuk a Vivre.hu kapuit minden olyan lakberendezési kiskereskedő számára, aki hozzáférést kér a portálunkhoz. A közösség, amelynek részei vagyunk, igényli, hogy erőfeszítéseinket egy közös célra összpontosítsuk. A gazdasági folyamatok minél zökkenőmentesebb működése mindannyiunk érdeke, és az online világ kapcsolódási pontot kínál, és ezzel támogatást nyújt ehhez” ‒ mondta Monica Cadogan, a Vivre vezérigazgatója és társalapítója.
2020. április 3-tól az összes magyar kiskereskedő számára, aki csatlakozni kíván a kezdeményezéshez, elérhetővé vált a www.vivre.hu/egyutt weboldal. Kérdés esetén e-mailt küldhetnek a together@vivre.eu e-mail-címre, vagy telefonon is egyeztethetnek a Vivre ügyfélszolgálatával a 0036-180-88439 telefonszám hívásával.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar fejlesztésű szoftver mentheti meg a szabadulószobákat
- A Gyerekaneten áprilisi témája Jocó bácsitól
- Piacvezető a Telekom az online mobiltelefon- és tablet értékesítésben
- Beszámolt 2019-es eredményeiről a Huawei
- Magyar startup hozza össze a termelőket a városi fogyasztókkal
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
- A koronavírus miatt állásukat vesztett dolgozóknak segít egy új kezdeményezés
- Nem vagy egyedül a karantén alatt sem, ingyenesen segítenek a szakemberek
- Közel 3 milliárd forint árbevételt ért el az OTT-ONE 2019-ben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.