Mostantól még jobb MKB ügyfélnek lenni
Az MKB mobilappot használó előminősített ügyfelek már okostelefonjuk néhány kattintásával hozzájuthatnak az egyszerűsített eljárás keretében igényelhető kölcsönhöz.
Az utóbbi években érezhetően erősödött hazánkban a digitális bankolás fejlettségi szintje, a koronavírus-járvány az ezzel kapcsolatos ügyféligényeket is erőteljesebbé tette. Ezt felmérve az MKB Bank a tervezettnél korábban tette elérhetővé az egyszerűsített eljárás keretében, fióklátogatás mellőzésével igényelhető papírmentes személyi kölcsönét. A fejlesztésnek köszönhetően az MKB mobilapplikációját használó előminősített ügyfelek néhány kattintással, okostelefonjuk segítségével juthatnak hozzá az előre elbírált, maximum 2 millió Ft kölcsönösszeghez.
A fejlesztésekből az MKB szinte minden területe kivette a részét. A bank már a szolgáltatás tervezési folyamataiba is bevonta ügyfeleit, ezzel is biztosítva azt, hogy olyan digitális megoldáshoz jussanak, amely ténylegesen a saját felhasználói igényeikhez igazodik. A szolgáltatás fejlesztése – az ügyfélélmény további növelése érdekében – szintén az ügyfelek visszajelzései alapján folytatódik tovább.
Az MKB felgyorsított digitális fejlesztési stratégiájának eredményeként került bevezetésre a közelmúltban a jelenleg 13 fiókban elérhető Digitális Ügyfélhívó Rendszer, valamint az MKB VideóBANK szolgáltatás, amely a lakossági és a vállalati ügyfelek számára egyaránt elérhető. A bank digitális szolgáltatásainak köre hamarosan újabb megoldásokkal bővül.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi funkcióval bővítette e-autós applikációját az E.ON
- Új funkciókkal és erős társadalmi üzenettel érkezik a LiveRobe 2.0
- Nálunk is elérhető a gyerekek számára kifejlesztett pénzmenedzsment app
- Mobiljegy a Tüke Busz Zrt. járatain
- MKB Bank: indul a Digitális Beszállítói Faktoring Program
- MKB VideóBANK: digitális tanácsadás már vállalati ügyfelek számára is
- Veszprém is bevezette a közlekedési mobiljegyet
- Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
- Koronavírus infógombbal és értesítésekkel bővül az ÉletMentő applikáció
- Díjmentes tranzakciókkal segíti a készpénzforgalom visszaszorítását a Moneytou a Viber felhasználóinak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.