Véget vet az irodai időpazarlásnak egy új magyar applikáció

forrás: Prím Online, 2020. október 25. 16:21

Az irodai dolgozóknak a legtöbb esetben az idő a legnagyobb ellenségük, sokan nem is tudják, hol szivárognak el a munkával töltött hasznos percek a nap folyamán. A Smart Project egy olyan vállalatirányítási rendszer, amely egyedi igények szerint gyorsítja fel az összes munkafolyamatot úgy, hogy az adminisztratív teendőkre fordított idő ezzel fordítottan arányosan csökken. Óvári Zoltán, az új magyar alkalmazás ötletgazdája arról beszélt, hogy fejlesztésük a beosztottaknak, a menedzsereknek és a cégvezetőknek is jelentős segítséget nyújt, hiszen a projekt folyamatait valós időben lehet követni, így az sem fordulhat elő, hogy a költségvetési határértéket túllépjük.

A projektek sikeressége számtalan tényezőn múlik, de jó feladatkiosztás és ütemezés nélkül gyakorlatilag biztosan meg van pecsételve a sorsuk. A menedzselés folyamata a teendők listázásánál kezdődik, majd a vezetőnek becslést kell adnia azokra, és minden lépéshez felelősöket kell hozzárendelnie. Ezt akár egy spirálfüzetben is végig lehet venni, de az időkényszer ezzel nem oldódik meg. Ennek a kezelését könnyíti viszont meg egy új magyar applikáció.

 

Óvári Zoltán, a Smart Project ügyvezetője arról beszélt, hogy 2016-ban egy megrendelt projekttámogatói rendszer adta az alapötletet az alkalmazáshoz. Bár korábban nem voltak olyan irányú törekvései, hogy bármilyen szoftvert termékesítsen, itt ért meg benne a gondolat, hogy ne hagyjon félbe egy ilyen folyamatot. Mint mondta: fejvadász múltjának köszönhetően sikerült egy ütőképes csapatot összehoznia, akik mellett több pozíciót is számítógép tölt be, az automatizálás jegyében.

 

 

Testreszabható alkalmazás 

Az applikációban a projektmenedzsment három fő pillérére összpontosítottak: az ütemtervre, az erőforrások kiegyensúlyozására és a magnak számító költségtervre.

 

„A vállalatok nem feltétlenül dobozos szoftvereket vásárolnak már a piacról. Mi nagy rugalmassággal kezeljük a felhasználói igényeket, ezekhez igazítjuk a szoftver működését. Ügyfeleink olyan automatizmusokat tudnak beállítani, amelyek eltérnek más cégekétől, tehát teljes mértékben testreszabható az alkalmazás” – magyarázta az ügyvezető.

 

Óvári Zoltán kiemelte: a projektek indításakor a vezető fejében mindig kialakul egy kép, hogy az adminisztratív munkára fordított idő vajon mennyiben fogja hátráltatni a munkatársak előrehaladását. A Smart Project egy eszköz ennek az időkényszernek a feloldására.

 

„A felhasználó a szoftverben mérheti, összehasonlíthatja a munkafolyamatokat. Nem csupán arról van szó, hogy minden egy helyen látszik, hanem egyfajta fegyelmezettséget is fog szülni a szervezetben. A projektmenedzsment feladata, hogy az eredmény termékeket a szerződésben foglalt határidőre megfelelő minőségben és költségszinten biztosítsa, ezt segíti elő az applikáció. Egyáltalán nem az a célunk, hogy a személyzet folyamatosan a szoftver előtt üljön, sokkal inkább a folyamatok felgyorsítására próbálunk összpontosítani” – értékelt az ötletgazda.

 

 

Már elérhető a demóverzió

Hangsúlyozta: a projektek kivitelezésében egyáltalán nem mindegy, mikor vesszük észre, hogy a költségvetés a határértéknél tart, adott esetben túllépte azt. Mivel a szoftver folyamatosan szolgáltatja az információkat, pillanatnyi képet kaphatunk a projekt állásáról, így megelőzhető, hogy kellemetlen meglepetés érjen bennünket.

 

A Smart Project ugyanakkor nem kizárólag a menedzsereknek, a vezetőknek segít, hanem a teljes csapatnak. A rendszerben feladatokat lehet létrehozni, így a munkavállalók biztosan nem felejtik el a rájuk bízott teendőket, és az időbeosztásukat is átláthatóvá teszi, ennek következtében pedig a hatékonyságot növeli.

 

Az alkalmazást most ingyenesen ki lehet próbálni, a demóverzió a honlapon regisztrációval érhető el. A 14 nap lejártát követően felveszik az ügyfelekkel a kapcsolatot, hogy az esetlegesen felmerülő kérdésekre válaszoljanak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59