Akár három hónapos extra garanciát kínál termékeire a Huawei
Akár három hónapos, automatikusan kiterjesztett garanciát kínál minden eszközére a Huawei. A vállalat azon mobiltelefonjain, PC-in, táblagépein, hordozható eszközein, valamint az audio- és routereszközökön, melyeknél 2020. november 28. és 2021. február 28. között járna le a jótállási, a garanciaidő automatikusan 2021. március 1-ig meghosszabbodik. Emellett a Huawei ismét elindítja háztól-házig szolgáltatását is: ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.
A Huawei a kezdetektől fogva igyekszik a maximális felhasználói élményt biztosítani eszközein és kiemelten fontosnak tartja, hogy termékei megvásárlását követően is odafigyeljen vásárlóira és készülékeire. Emiatt a vállalat folyamatosan fejleszti szoftvereit, rendszeresen küld frissítéseket és olyan szolgáltatásokat nyújt, amelyek segítenek a felhasználóknak abban, hogy okostelefonjaik a lehető legjobb állapotban maradhassanak.
Három hónapos extra garancia
Ebben a kihívásokkal teli időszakban a vállalat ezért két különleges szolgáltatással igyekszik kedveskedni a felhasználóknak november végétől. Minden olyan Huawei termék – beleértve a mobiltelefonokat, a PC-ket, a táblagépeket, a hordozható eszközöket, valamint az audio- és routereszközöket – amelyek garanciája 2020. november 28. és 2021. február 28. között jár le, automatikusan meghosszabbodik 2021. március 1-ig. A jótállás összes többi feltétele változatlan marad.
Ingyenes szállítás a javításhoz
A Huawei továbbá újra elindította háztól-házig szolgáltatását is. A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. A felhasználók továbbá a postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.
A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán, valamint a Huawei telefonos elérhetőségén lehet segítséget kérni a megrendeléshez az ügyfélszolgálati vonal +36 80 482 934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.
Ingyenes fertőtlenítés a Huawei szervizközpontokban
Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait és Szerviz Pontjait, a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- Jövőkutató: az 5G nélkül az emberiség elfelejtheti a jólétet
- Újabb hazai egyetemmel bővíti oktatási együttműködéseit a Huawei
- November 30-tól kapható Magyarországon a Huawei Mate 40 Pro
- A magyar gazdaság teljesítményét fokozza leginkább a Huawei Európában
- Rekordszámú magyar résztvevővel indul a Huawei technológiai tehetségprogramja
- Papír nélküli készülékgaranciával és bioműanyaggal zöldít a Huawei
- Közös képzéseket indít a Széchenyi István Egyetem és a Huawei
- Már a Huawei Mate40 Pro a legjobb okostelefon fotózásra és videózásra a DxOmark szerint
- Világelső 5G technológiával és gesztusvezérléssel érkeznek a Huawei csúcskészülékei
- Fejlesztőközpontot hozott létre Magyarországon a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.