Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
Vadonatúj felülettel és számos funkcióval bővül a Huawei saját közösségi oldala, a Huawei Közösség. Az interaktív weboldal alapkoncepciója nem változik, a vállalat továbbra is egy olyan felületet szeretne biztosítani a felhasználóinak, ahol egy kattintással elérhetik a legújabb termékekről szóló információkat, kaphatnak tippeket és trükköket a termékek használatához, valamint fórumszerűen különböző témákról beszélgethetnek. Az oldalon a jövőben aktivitásokkal és nyereményjátékokkal is készülnek.
Ha a felhasználónak valamilyen gondja van a telefonjával, vagy kérdése támad egy szolgáltatással kapcsolatban, nem mindig tudja, kihez forduljon. Így az interneten, fórumokon, blogokon igyekszik megoldást találni a problémájára, olykor hosszú órákat, napokat töltve a megfelelő válasz megtalálásával. A vállalat célja, hogy egy, az iparágban egyedülálló közösséget építsen. A felhasználók a Huawei Közösségen keresztül első kézből értesülhetnek a legfrissebb hírekről, bemutatott termékekről, alkalmazásokról, eseményekről. Egy olyan felületen kommunikálhatnak a vállalattal, ahol valódi közösség alakulhat, akiket összeköt a Huawei márka iránti szeretet.
Több európai országhoz hasonlóan idén Magyarországon is teljesen megújul a Huawei közösségi oldala, a Huawei Közösség. A vállalat folyamatosan bővülő interaktív felülete komplex, minden felhasználói igényt kielégítő tudástárat és valódi közösséget igyekszik nyújtani a felhasználóknak. De ennél sokkal többről van szó. Vadonatúj szolgáltatás keretében bejegyzéseken keresztül kérdéseket tehetnek fel a márka szakértőinek, a felületen pedig akár egymással is tudnak beszélgetni. A felhasználók emellett különböző témakörökben oszthatják meg élményeiket a közösséggel, kezdve attól, hány kilométert futottak aznap, egészen addig, hogy milyen bravúros képet csináltak készülékeikkel.
A közösségi élmények mellett első kézből tájékozódhatnak a márka legfrissebb híreiről, legújabb termékeiről, szolgáltatásairól és az AppGallery-ben elérhető alkalmazásokról. A Huawei Közösség továbbá aktivitásokkal készül és a jövőben nyereményjátékokat is indít majd, valamint exkluzív és egyedi tartalmakkal, ajánlatokkal készül a közösség tagjai számára.
A legaktívabb közösségi tagokat jutalmazza a Huawei
A teljesen megújult felhasználói felület átláthatóbb és egyszerűbb, megkönnyíti, hogy valódi közösség alakulhasson ki a felhasználók között. Az ingyenes regisztrációt követően a felhasználók akár egy kattintással tölthetnek fel képet a galériákba, olvashatják el a Huawei-ről szóló legújabb híreket, valamint böngészhetik a többi felhasználó által indított fórumbeszélgetéseket. Az aktivitás igazán kifizetődő, a posztolásért, lájkolásért és kommentelésért pontok gyűjthetők és a legaktívabbaknak izgalmas jutalmakkal kedveskednek, melynek részleteiről a Közösség felületén nyújtanak majd tájékoztatást.
Kapcsolódó cikkek
- Elindította Magyarország első, élő 5G-s ipari felhasználását a Huawei
- Megérkezett Magyarországra a HONOR Wi-Fi 6 Plus routere
- Kutatás: A fiatalok és a nők ötöde napi 7 óránál is többet használ mobilalkalmazásokat
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Kutatás: ezek a mobilappok a legnépszerűbbek a magyarok körében
- Elérkezett az év végi csapatépítők ideje
- A Huawei saját felhasználói felülete megnövelt adatbiztonságot és vadonatúj funkciókat kapott
- Öntanuló rendszerdiagnosztikai megoldást fejlesztett ki naperőművek számára a Huawei
- Díjnyertes új játékokkal és nyereményekkel hangol karácsonyra a Huawei AppGallery
- Már a vidéki bevásárlóközpontok forgalma is követhető a weben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.